Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای دسامبر ۲۰۱۷ مشخص شدند

0

ماه دسامبر تقریبا فرا رسیده است و این به این معنی خواهد بود که تعداد بازی رایگان جدید برای مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت. به زودی شش بازی جدید برای مشترکین حاضر خواهد بود و دارندگان پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا، هرکدام حداقل دو بازی دریافت خواهند کرد.

مانند همیشه، بازی‌های اصلی مربوط به پلی‌استیشن 4 خواهند بود. اولین بازی، Darksiders II Dethinitive Edition است که در واقه نسخه‌ی بازسازی شده از این بازی اکشن سال 2012 است و شامل تمامی بسته‌های الحاقی قابل‌ دانلود برای نسخه‌ی اصلی این بازی و به همراه بهبود‌های گرافیکی و موارد دیگر عرضه شده است. در کنار این بازی، بازی دیگری نیز در این لیست حضور دارد که خانوادگی‌تر محسوب می‌شود؛ Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Weapons. بازی اضافه‌ی فعلی سرویس پلی‌استشین پلاس، یعنی Until Dawn: Rush of Blood همچنان در طول ماه دسامبر قابل دسترس خواهد بود. اگر ساکن اروپا باشید می‌توانید به بازی That’s You نیز دسترسی داشته باشید.

دارندگان کنسول پلی استیشن 4 این ماه بازی سومی نیز دریافت می‌کنند. این بازی Forma 8 نام دارد که در اصل یکی از بازی‌های ماه دسامبر برای کنسول پلی‌استیشن ویتا بوده است که می‌توانید آن را روی پلی‌استیشن 4 نیز بازی کنید. بازی دیگر کنسول ویتا در ماه دسامبر، بازی تیر‌اندازی همکاری‌ دونفره‌ی Wanted Corp خواهد بود. دو بازی دیگری که لیست عناوین این ماه را تکمیل خواهند کرد، Syberia Collection (شامل بازی‌های ماجراجویی سایبریا 1 و 2) و بازی Xblaze Lost: Memories هستند که برای کنسول پلی‌استیشن 3 در نظر گرفته شده‌اند.

بازی‌های رایگان این ماه از سه‌شنبه‌ی آینده یعنی پنجم دسامبر قابل دریافت خواهد بود. تا آن زمان برای استفاده از بازی‌های رایگان ماه نوامبر زمان دارید که شامل عناوینی مانند Worms Battlegrounds می‌شود.

همچنین بتای بازی Monster Hunter World به صورت اختصاصی برای مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت و از تاریخ 9 تا 12 دسامبر برگزار خواهد شد که شامل مراحل Ancient Forest و Wildspire خواهد بود. از تاریه 12 دسامبر تا 9 ژانویه نیز مشترکین این سرویس می‌توانند بسته‌ی پلی‌استیشن پلاس بازی Smite را دریافت کند که شامل خدایان، پوسته‌ها و پک‌های صوتی متعددی خواهد بود.

 

لیست عناوین ماه دسامبر سرویس پلی‌استیشن پلاس:

 

پلی‌استیشن 4:

Darksiders II: Deathinitive Edition

Forma 8

Kung Fu Panda: Showdown of the Legendary Legends

That’s You (EU only)

Until Dawn: Rush of Blood (PSVR)

 

پلی‌استیشن 3:

Xblaze Lost: Memories

Syberia Collection

 

پلی‌استیشن ویتا:

Forma 8

Wanted Corp

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.