Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی در PSX 2017 معرفی‌های ویژه‌ای خواهد داشت

0

سونی با اشاره به معرفی‌های پیشین خود اعلام کرد: «با این که بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین معرفی‌های سونی برای سال 2017 طی رویداد‌های E3 و Paris Games Week اعلام شدند، تعدادی از معرفی‌هایمان را نیز برای برنامه‌ی جمعه شب کنار گذاشته‌ایم. با دنبال کردن PSX 2017 می‌توانید شاهد صحبت با برخی از توسعه‌دهندگان مطرح و برتر پلی‌استیشن باشد، از به‌روزرسانی‌های آینده برای عناوین مختلف مطلع گردید و در جریان معرفی‌های ویژه‌ی سونی برای این رویداد باشید.»

طی رویداد PSX سال 2016 عناوین مهمی معرفی شده‌ بودند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به The Last of Us: Part II، Marvel vs. Capcom Infinite، Uncharted: The Lost Lagacy و Knack 2 اشاره کرد که برای اولین بار در این رویداد به نمایش درآمدند.

می‌توانید پیش‌نمایش بازی Uncharted: The Lost Lagacy را از طریق این لینک مطالعه کنید.

برای مشاهده‌ی تریلر‌های بازی Marvel vs. Capcom Infinite این‌جا و این‌جا کلیک کنید. همچنین می‌توانید برای تماشا کردن تمامی‌ ویدئو‌های بخش داستانی این بازی به این‌جا مراجعه کنید.

سونی همچنین از برخی پنل‌های PSX 2017 نیز پرده‌برداری کرده است. در این رویداد پنل‌هایی اختصاصی با تمرکز روی هدست واقعیت مجاسی پلی‌استیشن، پنلی برای بازی جدید توسعه‌دهنده‌ی بازی جدید استودیو Media Molecule به نام Dreams و همچنین پنلی هیجان‌انگیز برای بازی جدیداستودیو ساکر پانچ به نام Ghost of Tsushima وجود خواهند داشت. در پنل مربوط به Ghost of Tsushima استودیو اطلاعاتی درباره‌ی نحوه‌ی شکل‌گیری ایده‌ی بازی تا رونمایی‌ آن را در اختیار خواهد گذاشت. همچنین به مناسب سالگرد 10 سالگی بازی آنچارتد نیز وجود خواهد داشت و در کنار آن، پنلی نیز برای بازی The Last of Us: Part II در نظر گرفته شده است که نویسنده/کارگدان آن (نیل دراکمن)، نویسنده (هیلی گروس) و بازیگرانی که در بازی به ایفای نقش پرداخته‌اند راجع به ساخت تریلر خشن منتشر‌شده در Paris Games Week صحبت خواهند کرد.

با مراجعه به بلاگ پلی‌استیشن می‌توانید خلاصه‌ی کاملی از پنل‌ها و زمان برگزاری آن‌ها را ببینید. برخی از پنل‌های این رویداد استریم خواهند شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.