Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کدام ابرقهرمان‌ها در Avengers: Infinity War می‌میرند؟

3

اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، در مسیر داستان Avengers: Infinity War ابرقهرمانان قرار است بمیرند! اما کدامشان؟

فیلم Avengers: Infinity War پایان دو قسمتیِ جهان سینمایی ماروِل را کلید می‌زند. پایانی که به هر حال برای همان ابرقهرمانانی که از کودکی با برخی از آنان بزرگ شده‌ایم، اتفاق می‌افتد که شامل «آیرون من» (Iron Man) و «تور» (Thor) هم می‌شود. اما سوال اصلی این است که داستان آن‌ها چگونه به پایان خواهد رسید؟ آیا آن‌ها در نبرد با Thanos در یکی از فیلم‌های انتقام‌جویان یعنی Infinity War یا Avengers 4 کشته می‌شوند؟ یا شاید به برج انتقام‌جویان برمی‌گردند و دیگر ابرقهرمان‌ها مانند مرد عنکبوتی یا بلک پنتر را می‌بینند که مشغول نجات دنیا هستند؟ بهتر است قبل از شروع، یک بار تریلر فیلم را با هم تماشا کنیم. 

نمی‌دانیم، اما با دقت در مصاحبه‌های اخیر و اندکی تامل در اطلاعات موجود، می‌توانیم چند حدس دقیق در این مورد بزنیم. در مورد این‌که کدام ابرقهرمان‌ها قرار است در پایان اونجرز بازنشسته شوند و این اتفاق چطور می‌افتد.

می‌دانیم که آیرون من و کاپیتان امریکا زنده می‌مانند

قبل از این‌که دست به فرضیه‌سازی در مورد این‌که چه کسی قرار است بمیرد بزنیم، باید آن‌هایی که می‌دانیم قرار نیست بمیرند را از لیست خط بزنیم. گروه «محافظین کهشکان» (Guardians of the Galaxy)، «اسپایدرمن»، «بلک پنتر» و «دکتر استرنج» قرار نیست جایی بروند. آن‌ها در کنار «کاپیتان مارول» به عنوان پلی از دوران کلاسیک ماروِل به دوران مدرن عمل می‌کنند.

هم بلک پنتر و هم هم کاپیتان مارول، به احتمال فراوان صاحب فیلم‌های خودشان خواهند شد و داستان آن‌ها قرار است در جهان سینمایی مارول ادامه پیدا کند. فیلم سومی از محافظین کهکشان هم در دستور ساخت است و بعد از رونمایی از آن، باید منتظر خبر رونمایی از قسمت بعدی «دکتر استرنج» باشیم که اگرچه هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به حضور اخیرش در فیلم‌های مارول، احتمالا به زودی صاحب فیلم جدید خودش خواهد شد.

هر کدام از این شخصیت‌ها، آینده‌ای فراتر از حضور در دو فیلم پایانی Avengers دارند. بدین معنا که وقتی شما به بازی T’Challa در فیلم Black Panther عادت کردید، قرار نیست شاهد مرگ او در فیلم‌های اونجرز باشید. خیالتان راحت.

Vision خواهد مرد

از بین همه‌ی شخصیت‌های متعددی که قرار است در Infinity War حضور داشته باشند، می‌توانیم با اطمینان خاطر مرگ Vision را پیش‌بینی کنیم.

علی‌رغم انتشار تصویری از Vision که بازیگر آن یعنی پال بتانی در توئیتر منتشر کرده بود و این شخصیت را احیانا در صحنه‌ی فیلم‌برداری Avengers 4 نشان می‌داد، تریلر منتشر شده از فیلم، حرف دیگری می‌زند. به نظر می‌رسد که اگر چه ویژن یکی از سنگ‌های Infinity را هم در اختیار دارد و روی پیشانی گذاشته، این شخصیت در قسمت بعدی فیلم اونجرز حضور نخواهد داشت، یا حضور او در این فیلم به شکل فلش‌بک یا خاطره خواهد بود.

فیلم Avengers: Infinity War در مورد سفر Thanos به زمین برای گردآوری سنگ‌های Infinity است. می‌دانیم که او به واکاندا، خانه‌ی بلک پنتر می‌رود، جایی که احتمالا یکی از این سنگ‌ها پیدا می‌شوند. به علاوه، می‌دانیم که گروه خشن و بی‌رحم فرزندان تانوس، در این ماموریت به ویژن حمله می‌کنند و Mind Stone را از او می‌ربایند. در تریلر معلوم نیست که کسی که سنگ را از پیشانی ویژن می‌رباید، خود تانوس است یا کسی دیگر، اما به هر حال معلوم است که ویژن، هدف شروران این فیلم قرار گرفته و از دردی عمیق رنج می‌کشد.

خبری از فیلمِ اختصاصی ویژن نیست، آینده‌ی او در جهان سینمایی ماروِل با اونجرز 4 به پایان می‌رسد، اما رابطه‌ی عاطفی او با اسکارلت ویچ یکی از حربه‌های مارول برای بالا بردن بار دراماتیک فیلمش است. با وجود این رابطه‌ی عاطفی، تصور اسکارلت ویچ خشمگین و اندوهناک از بابت از دست دادن ویژن در فیلم بعدی و تلاش او در یک خرده‌پیرنگ برای انتقام در اونجرز 4 بعید نیست.

آیا این آخرین بار است که Loki را می‌بینیم؟

با پایان فیلم Thor: Ragnarok فهمیدیم که لوکی کنترل Tesseract را دوباره به دست گرفته و همین مسئله او را به هدفی ساده تبدیل می‌کند.

با سه فیلم ثور، اونجرز و عصر آلتران، هیدلستون به وزنه‌ی سنگینی در جهان سینمایی مارول تبدیل شده است. با این حال، حضور او روی پرده‌ی نقره‌ای مدتی است به پایان خود نزدیک می‌شود. اوایل امسال بود که شایعاتی مبنی بر حضور لوکی در صحنه‌های فلش‌بک در فیلم اونجرز 4 منتشر شد، اما از آن زمان تا کنون تقریبا هیچ جزئیاتی از حضور او در این فیلم منتشر نشده است.

زمان‌بندی حذف او اما مشخص نیست. لوکی یکی از شخصیت‌های بسیار محبوبی است که حضور او حتا در فیلم اونجرز 4 هم کاملا توجیه پذیر است، اما مرگ او در Infinity War ممکن است ضربه‌هایی به محبوبیت این فیلم، و نیز پروسه‌ی تکمیل و پرداخت شخصیتی که از فیلم ثور شروع شده بود وارد کند.

به نظر می‌رسد که مرگ او در Avengers: Infinity War محتمل باشد، اما آن‌قدر مطمئن نیستیم که آن را به صراحت بیان کنیم.

یکی از شخصیت‌های Guardians of Galaxy باید بمیرد

تیم محافظین کهکشان یک تیم بزرگ است، پر از شخصیت‌های متفاوت و دوست‌داشتنی. اما اگر بخواهیم واقع‌گرا باشیم، اصلا منطقی نیست که مارول همه‌ی اعضای این تیم بزرگ را وارد فیلم جدیدش بکند (حتا نبولا و مانتیس) و همه‌ی آن‌ها را صحیح و سالم نگه دارد تا به قسمت بعدی فیلم برسند!

Groot نخواهد مرد. او در واقع یک بار مرده، و کشتن دوباره‌ی او هم ناجوانمردانه است و هم به نظر غیرضروری می‌رسد. می‌شود حدس زد که هیچ‌ کدام از پنج عضو اصلی محافظان نخواهد مرد. به هر حال، می دانیم که یک فیلم دیگر محافظین کهکشان قرار است ساخته و اکران شود. Nebula احتمالا می‌میرد.

احتمالا نبولا هنگامی که از خواهرش، Gamora محافظت می‌کند، کشته می‌شود و ماجرای احساسی این دو را در اوجی تراژیک به پایان می‌رساند. این اتفاق همچنین برای گامورا دلیلی می‌شود تا در اونجرز 4 بتواند بجنگد. درست مثل اسکارلت ویچ که به نظر می‌رسد برای انتقام وارد این فیلم خواهد شد. مرگ نبولا در Infinity War می‌تواند راه خوبی برای خداحافظی او باشد و همچنین برای داستان اونجرز 4 راه را هموار سازد.

پوستر رسمی فیلم Avengers: Infinity War
پوستر رسمی فیلم Avengers: Infinity War

یادمان باشد این‌ها مرگِ کمیکی هستند!

در مورد شخصیت‌های کمیک بوکی، مرگ پایان کار نیست. مارول، بعد از Infinity War می‌تواند هر کدام از شخصیت‌های مرده را برگرداند. چطور؟ اولا که این سنگ‌های Infinity قدرت ماورایی دارند و با استفاده از آن‌ها هر کاری ممکن است. به علاوه، Star-Lord نیمه سلستیال است و دکتر استرنج هم قدرت برگرداندن و ریست کردن زمان را دارد، و ما می‌توانیم از او چنین انتظاری داشته باشیم. حتا این قابلیت می‌تواند در Infinity War یک نقش حیاتی ایفا کند. حتا به نظر می‌رسد که نتیجه‌ی دستکاری‌های دکتر استرنج در فیلم را هم در تریلر دیده باشیم.

پیش‌بینی این که قرار است چه اتفاقی برای چه کسی بیفتد سخت است. به این معنا که ما ممکن است در مورد Infinity War کاملا درست گفته باشیم و یا کاملا غلط. به هر حال پیش‌بینی ما این است که این فیلم برای ابرقهرمامان مارول بدون تلفات نخواهد بود.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ 14 اردیبهشت 97 اکران خواهد شد. فعلا باید منتظر آن باشیم.

 

منبع polygon
3 نظر برای این مطلب
  1. کیارش می‌گوید

    من فیلم جنگ ابدیت رو کامل دیدم. توش خیلی از قهرمانا میمیرن. نبولا و گروت برخلاف حدس شما میمیرن و دکتر استرنج و مردعنکبوتی هم همینطور.
    اینکه قراره ازشون فیلم ساخته شه دلیل نمیشه که توی جنگ ابدیت نمیرن. لوکی اصلا همون اول فیلم میمیره و بعدش تانوش گامورا رو از یه دره پرت میکنه پایین.
    تانوس توی آخر فیلم جنگ ابدیت سنگ هاش رو بدست میاره و یه بشکن میزنه که باعث میشه خیلی از قهرمانا بمیرن. مثل اسکارلت ویچ، گروت، دکتر استرنج، مردعنکبوتی، استارلرد، بلک پنتر، باکی بارنز و…
    هاکای و کاپیتان مارول و انتمن هم توی فیلم حضور ندارن. ویژن هم آخر فیلم میمیره البته نه بدست تانوس بلکه بدست اسکارلت ویچ!
    تنها کسایی که توی این فیلم زنده باقی می مونن کاپیتان آمریکا و مرد آهنی و بروس بنر و بلک ویدو و ماشین جنگی و اون راکون سخنگو هستن.

  2. ابوالفضل می‌گوید

    از تمام صحبت هاتون فقط تاریخ اکران رو درست گفته بودید.زحمت کشیدین.

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      پیش‌بینی بود خب :)))

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.