Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم‌برداری فصل هشتم سریال Game of Thrones به تعویق افتاد

0

این خبر به مذاق طرفداران سریال بازی تاج و تخت خوش نخواهد آمد اما باید در جریان باشید که زمان بیشتری را باید برای پخش فصل آخر این سریال منتظر بمانید. هنوز تاریخ مشخصی برای شروع این فصل مشخص نشده است اما طبق گفته‌ی یکی از بازیگران سریال، برنامه‌ی فیلم‌برداری این فصل به گونه‌ای است که نمی‌توان برای پخش در سال 2018 به آن امیدوار بود.

به گفته‌ی بازیگر نقش «سر داووس»، یعنی لیام کانینگهام، فیلم‌برداری شش قسمت نهایی این سریال تا تابستان به طول خواهد انجامید.

کانینگهام در مصاحبه‌ای با TV Guide گفته است که به خاطر زمان طولانی‌تر فیلم‌برداری، شانس بیشتری برای دید قسمت‌های طولانی وجود دارد. تا فصل قبلی، چیزی در حدود شش ماه برای فیلم‌برداری 10 قسمت زمان لازم داشتیم، بنابراین با وضع موجود چیزی بیش از شش قسمت را فیلم‌برداری می‌کنیم که قاعدتا به معنی قسمت‌های طولانی‌تر خواهد بود.

اگر در گذشته در کمتر از سه هفته یکی از قسمت‌ها را فیلم‌برداری می‌کردیم، با در نظر گرفتن ماه نوامبر برای شروع فیلم‌برداری و پایان آن در ماه ژوئن می‌توان این برداشت را کرد که برای فیلم‌برداری شش قسمت، 9 ماه زمان صرف خواهد شد که بیش از دو برابر زمانی است که برای قسمت‌های پیشین زمان لازم بوده است. این به این معنی است که به نظر می‌رسد با گذشت زمان، سال 2019 زمانی باشد که فصل آخر سریال بازی تاج و تخت به پخش برسد.

کانینگهام همچنین تائید کرده است که قسمت‌های این فصل طولانی‌تر از گذشته خواهد بود که برای سریالی که قسمت‌هایی همچون «نبرد حرام‌زادگان» را برای بینندگان به ارمغان آورده بود، ادعای بزرگی محسوب می‌شود. باید توجه داشت که شش قسمت معمولی برای پایان دادن به جنبه‌های مختلف داستان، کشتن شخصیت‌های اصلی و محبوب سریال، و مشخص شدن تکلیف «هاوند» با برادرش و دیگر مسائل نامعلوم سریال کافی به نظر نمی‌رسید و طولانی‌تر بودناین قسمت‌ها کاملا منطقی است.    

منبع Gamesradar

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.