Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جدول فروش هفتگی انگلستان: فیفا ۱۸ همچنان به دنبال جنگ جهانی دوم!

0

در هفته‌ی منتهی به دوم دسامبر، فروش بازی‌ها در انگلستان تغییر زیادی نکرده است و همه‌ی پنج بازی اول لیست پرفروش‌ترین‌ها، جایگاه هفته‌ی قبل خود را حفظ کرده‌اند. بازی Call of Duty: WWII مطابق انتظار، همچنان صدرنشین این جدول است و بازی ورزشی FIFA 18 در رده‌ی بعدی قرار گرفته. عنوان شبیه‌ساز رانندگی انحصاری پلی‌استیشن 4 یعنی Gran Turismo Sport نیز در جایگاه سوم نشسته است.

بازی Star Wars Battlefront II با وجود همه‌ی حواشی پیرامون انتشار خود، همچنان فروش خوبی را تجربه می‌کند و در رتبه‌ی چهارم جدول این هفته هم قرار گرفته است. عنوان Assassin’s Creed Origins در این هفته باز هم پنجمین بازی پرفروش بریتانیا است و طرفداران و یوبی‌سافت را خوشحال نگه داشته است. بازی‌های انحصاری کنسول نینتندو سوئیچ یعنی Super Mario Odyssey و Mario Kart 8 Delux در رتبه‌های ششم و هشتم جدول نشسته‌اند و سوئیچ سهم خوبی از پرفروش‌ترین بازی‌های هفته را به خود اختصاص داده است. اما بازی انحصاری تازه منتشر شده‌ی این کنسول، یعنی Xenoblade Chronicles 2 نتوانسته به جمع 10 بازی پرفروش هفته راه پیدا کند و در رتبه‌ی نوزدهم جدول هفتگی باقی مانده‌اند. البته این میزان فروش از عنوان قبلی همین مجموعه بهتر بوده. Xenoblade Chronicles X که برای کنسول نینتندو وی‌یو منتشر شده بود، 9 پله پایین‌تر از این عنوان قرار داشت.

در همین خصوص...
1 از 126

بازی مذکور از جمله عناوین نقش‌آفرینی ژاپنی اکشنی است که اگرچه در کشورهای غربی طرفداران زیادی ندارد،‌ از بازی‌های مهم و پرطرفدار نینتندو در سراسر دنیا محسوب می‌شود. منتقدین نیز از این بازی که می‌تواند بیش از 100 ساعت شما را سرگرم کند، استقبال کرده‌اند. گیم‌اسپات در نقد خود به این بازی، نمره‌ی قابل قبول و خوب 7 را داده است.

در ادامه می‌توانید جدول 10 بازی پرفروش این هفته را مشاهده کنید:

  1. Call of Duty: WWII
  2. FIFA 18
  3. Gran Turismo Sport
  4. Star Wars Battlefront II
  5. Assassin’s Creed Origins
  6. Super Mario Odyssey
  7. Forza Motorsport 7
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Grand Theft Auto V
  10. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

مثل همیشه باید یادآور شد که این آمار مربوط به فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در فروشگاه‌های بریتانیا است و شامل فروش دیجیتالی بازی‌ها نمی‌شود.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.