Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کوجیما، دل تورو و گیتاریست Avenged Sevenfold در The Game Awards 2017 حضور خواهند داشت

0

حالا که تنها چند روز به Game Award امسال باقی مانده است، برخی از افراد مشهوری که در این رویداد حضور خواهند داشت معرفی شده‌اند. بر اساس حساب توییتر این برنامه، سازنده‌ی بازی‌های Metal Gear و Death Stranding، هیدئو کوجیما به عنوان مجری در این برنامه حضور خواهد داشت. گیلرمو دل تورو، نیز در این برنامه او را همراهی خواهد کرد.

کوجیما  دل تورو پیش از کنسل شدن پروژه، بر روی بازی جدیدی از مجموعه‌ی سایلنت هیل همکاری می‌کردند. دل تورو که کارگردانی فیلم‌هایی همچون Pale Labyrinth  و Hellboy را بر عهده داشته است، کاراکتری در بازی Death Stranding نیز هستن اما این‌طور که به نظر می‌رسد در تصمیمات مرتبط با بازی نقشی نداشته است. این که این دو نفر در این رویداد حاضر می‌شوند به این معنی نخواهد بود که به طور قطع اطلاعات جدیدی راجع به بازی Death Stranding منتشر خواهد شد، اما امیدواریم که این اتفاق بیافتد.

از جمله دیگر کسانی که به تازگی حضورشان در The Game Awards تائید شده است می‌توان به گیتاریست گروه Avenged Sevenfold، سینیستر گیتس و نوازنده‌ی جهانی ساز ویولون‌سل، تینا گو، اشاره کرد. این دو به عنوان بخشی از ارکستری اجرا خواهند کرد که برای اولین باز در این رویداد سال 2017 معرفی خواهد شد. نوازندگان این گروه از بااستعدادترین‌های ارکستر و راک هستند که نوازندگان میهمان نیز آن‌ها را همراهی می‌کنند و به کمک یک‌دیگر به اجرای موسیقی‌های بازی‌های ویدئویی خواهند پرداخت.

این که نوازندگانی مانند گیتس و گو برای اجرایی مانند این با یک‌دیگر همکاری خواهند کرد، با توجه به پیشنه‌ی متفاوتشان در موسیقی؛ بسیار جالب توجه است. گیتس نوازنده‌ی بسیار قابلی در زمینه‌ی گیتار الکتریک است و گو نیز اخیرا آلبوم شایان توجهی را به نام Game On منتشر کرده است که در آن موسیقی متن بازی‌هایی همانند The Legend of Zelda و Skyrim را با ویولون‌سل کاور کرده است. به همین‌ خاطر همکاری این نوازندگان مطمئنا نتیجه‌ی مطلوبی خواهد داشت. برای تماشای ویدئوی کاور قطعه‌ی Dragonborn با ویولونسل از تینا گو می‌توانید از طریق این لینک به کانال تلگرامی گیم‌نیوز مراجعه کنید.

The Game Awards در روز پنج‌شنبه، 7 دسامبر (16 آذر) برگزار خواهد شد. اخبار و رونمایی‌های مختفی در این رویداد وجود خواهد داشت که از میان آن‌ها می‌توان به گیم‌پلی نقشه‌ی جدید کویری بازی Playerunknown’s Battlegrounds اشاره کرد. بازی‌های Horizon: Zero Dawn، Persona 5، PUBG، Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild نامزد‌های جایزه‌ی بازی سال امسال هستند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.