Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

افراد مشهور حاضر در The Game Awards 2017 چه کسانی هستند؟

0

مراسم The Game Awards سال 2017 این هفته برگزار خواهد شد و اخیرا اطلاعاتی راجع به افراد مشهور و نوازندگانی که در این برنامه حضور خواهند داشت به دست آورده‌ایم. گروه آلترنیتیو راک فرانسوی «فونیکس» در این مراسم اجرا خواهد داشت. سال گذشته Run The Jewels و میک گوردون به بهترین نحو موسیقی متن بازی Doom را اجرا کرده بودند.

آنچه در مراسم سال 2017 تازه است، «ارکستر مراسم جوایز بازی» است که برخی از افراد مشهور صحنه‌ی موسیقی را دور هم جمع کرده است تا موسیقی متن بازی‌های ویدئویی را در سبکی جدید اجرا کنند. گیتاریست گروه راک Avenged Sevenfold و تینا گو، نوازنده‌ی مطرح ویولون‌سل از جمله افرادی هستند که در این گروه حضور پیدا خواهند کرد.

از دیگر افراد مطرحی که در این مراسم حاضر خواهند بود می‌توان به سازنده‌ی بازی Metal Gear، هیدئو کوجیما، کارگردان مشهور گیلرمو دل تورو و بازیگر سریال مردگان متحرک، نورمن ریدوس اشاره کرد. جمع افرادی که تا کنون معرفی شدند به انداره‌ی کافی هیجان‌انگیز هستند؛ چرا که همه‌ی آن‌ها قرار بوده که پیش از کنسل شدن بازی جدید سایلنت هیل، در آن پروژه همکاری کنند. باید دید که آیا این افراد حرفی درباره‌ی این پروژه و کنسل شدن آن دارند یا خیر. علاوه بر این موضوع، دل تورو و ریدوس در بازی جدید کوجیما یعنی Death Stranding حضور خواهند داشت. با این که نقش این دو در حد شخصیت‌های حاضر در این بازی است، می‌توان حساب ویژه‌ای روی مراسم امسال در مورد این بازی باز کرد.

همچنین آیشا تایلر نیز در کنار فلیشیا دی و زکری لوی در این مراسم خواهند بود. اندی سرکیس (بازیگر افسانه‌ای فیلم‌های سیاره‌ی میمون‌ها) و سازنده‌ی سریال ریک اند مورتی، جاستین رویلند هم از جمله افراد حاضر در The Game Awards 2017 خواهند بود.

مراسم جوایز در تاریخ 7 دسامبر، برگزار می‌شود و اخبار جدیدی نیز در مورد بازی‌هایی همچون PUBG به همراه خواهد داشت که قرار است گیم‌پلی نقشه‌ی کویری جدید آن به نمایش دربیاید. برای مشاهده‌ی عناوین نامزد جایزه‌ی بهترین بازی سال اینجا کلیک کنید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.