Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جزئیات هیجان‌انگیز داستانی Jurassic World: Fallen Kingdom مشخص شد

0

تنها دو روز پیش از انتشار تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom جزئیات داستانی آن فاش شد. به نظر می‌رسد که «دنیای ژوراسیک» قرار است دنباله‌ای دیوانه‌وارتری از این باشد که سعی کند همان رویه‌ی ساخت یک پارک تفریحی با دایناسور ها را اجرا کند و از پیامد‌های آن متعجب شود.

برایس دالاس هاوارد، بازیگر این فیم در مصاحبه‌ای اطلاعات جالبی در مورد فیلم دوم Jurassic World به اشتراک گذاشت. او گفت: «کلیر سازمانی به نام دفاع از دایناسور‌ها راه‌اندازی کرده و آن‌ها تلاش دارند تا راهی برای خارج کردن این دایناسور‌ها از جزیره  پیدا کنند. او {کلیر} برای آگاه کردن اون گریدی (با بازی کریس پرت) به سراغ او می‌رود.»

تا همین‌جا هم اطلاعات مهمی را به دست آورده‌ایم؛ مهم‌تر از همه این که در دنیای ژوراسیک 2، به‌ جای فرار کردن از دست دایناسور‌ها، به کمک کردن به آن‌ها به منظور بقا پرداخته می‌شود. این فیلم درواقع هفت سال پس از فیلم سال 2015 اتفاق می‌افتد و در آن، آتشفشانی در جزیره‌ای که این پارک تفریحی در آن قرار داشته در شرف فعال شدن است.

تا کنون توضیحی برای این که چرا باید این پارک تفریحی در جزیره‌ای با یک آتشفان قرار بگیرد داده نشده است اما شاید بهتر باشد که این سوال‌ها را مطرح نکنیم و ببینیم که داستان چگونه پیش خواهد رفت و چه جوابی به این مسئله در آن مطرح خواهد شد. کالین ترورو، که کارگردانی قسمت قبلی را بر عهده داشت گفته است که فیلم دنیای ژوراسیک جدید ترسناک‌تر و هیجان‌انگیزتر خواهد بود.

نکته‌ی دیگری که می‌توان از سخنان این بازیگر برداشت کرد این است که با وجود امکان استنباط این مسئله از قسمت پیشین، کلیر و اوِن الزاما به یکدیگر نخواهند رسید. مشخص نیست که اوِن پس از مجبور شدن به ترک تریلرش در این جزیره مشغول چه کاری بوده است.

با انتشار این تریلر به احتمال زیاد جزئیات بیشتری نیز راجع به فیلم جدید در دسترس قرار خواهد گرفت. در فیلم جدید دنیای ژوراسیک 2، بازیگران دیگری همچون بی‌دی وانگ، جیمز کرامول، جاستیس اسمیت و دنیلا پیندا حضور خواهند داشت و همچنین جف گلدبلام نیز که در فیلم قبلی بازی‌ کرده بود، مجددا نقش دکتر ایان ملکوم را ایفا خواهد کرد.

 

Jurassic World: Fallen Kingdom در تاریخ 22 ژوئن، یعنی 1 تیر سال 1397 اکران خواهد گردید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.