Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: Black Lightning ابرقهرمان جدید شبکه‌ی CW خواهد بود

شبکه‌ی CW در ماه ژانویه میزبان ابرقهرمان جدیدی خواهد بود. «صاعقه‌ی سیاه» جدیدترین ارائه‌ی کمیک‌های دی‌سی برای این شبکه است که با تریلر جدیدش، داستان این شخصیت تازه‌وارد را برای طرفداران احتمالی آن بیان می‌کند. در این تریلر گفته می‌شود «صاعقه‌ی سیاه بازگشته است؛ چرا که ابرقهرمان بازنشسته، جفرسون پیرس (با بازی کرس ویلیامز) دوباره لباس مخصوص خود را به تن کرده است و قدرت الکتریسیته‌ی خود را در راه نجات شهرش به کار می‌گیرد.

این سریال شروعی متفاوت برای شبکه است، چرا که پیشتر، تمایل روی بازیگران جوان‌تر برای ایفای نقش ابرقهرمانانش بوده است. برای مثال ویلیامز 47 ساله در مقابل گرنت گاستین 27 ساله از سریال «فلش» قرار می‌گیرد. دیگر نکته‌ای که درباره ی این سریال جدید است این است که در سریال این ابرقهرمان، داستان جفرسون پیرس از میانه‌ی زندگی‌اش روایت می‌شود و درواقع داستان سریال بسیار بعد از این که او برای اولین بار به عنوان یک ابرقهرمان شناخته شده آغاز می‌گردد. پیرس به خاطر خانواده‌ی خود، شغل ابرقهرمانی‌ را کنار گذاشته بود.

همان‌طور که در این تریلر نمایش داده شده است، او افتی نکرده و با وجود داشتن توانایی‌های مبارزه‌ای و قابلیت شلیک کردن گلوله‌های الکتریکی از دستانش، آماده‌ی رویارویی با گروهی است که سعی در تخریب و به فشاد کشاندن جامعه‌ای پیرامون او را دارند.

این ابرقهرمان برای اولین بار توسط تونی ایزابلا در سال 1997 خلق شد و اولین کتاب کمیکی بود که درباره‌ی یک ابرقهرمان سیاه‌پوست منتشر می‌شد. منطقی است که این شخصیت اولین ابرقهرمان تلوزیونی هم باشد که سریالی مختص به خود داشته باشد.

در این سریال بازیگرانی همانند چاینا ان مک‌کین و نافیسا ویلیامز نیز حضور خواهند داشت که نقش دختران جفرسون پیرس را ایفا خواهند کرد. کریستین آدامز و جیمز ریمار نیز در سریال Black Lightning به بازیگری خواهند پرداخت. این سریال قرار است تا در تاریخ 16 ژانویه، یعنی سه‌شنبه 26 دی ماه پس از سریال فلش پخش خواهد شد. لازم به ذکر است که «صاعقه‌ی سیاه» در حال حاضر در دنیای دیگر سریال‌های ابرقهرمانی شبکه‌ی CW وجود ندارد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.