Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی نکات مخفی تریلر Ready Player One

0

کتاب Ready Player One حاوی ارجاعات بسیاری است و این که تریلر آن نیز نشانه‌هایی از علاقه‌های نویسنده‌ی کتاب، یعنی ارنست کلاین به نوستالژی و اشارات به گذشته‌ی فرهنگ عامه باشد، چندان دور از انتظار نیست. برای تماشا و دانلود این تریلر می‌توانید از طریق این لینک به پست مربوطه در کانال تلگرامی گیم‌نیوز مراجعه کنید.

تریلر فیلم Ready Player One جدیدترین فیلم ساخته‌ی استیون اسپیلبرگ، اما بر خلاف کتاب کلاین، به سرگرمی‌ها و بازی‌های سال‌های اخیر اشاره‌هایی داشت تا بتواند جو و حالت کتاب را حفظ کند. با این که استفاده‌ی زیاد کلاین از ارجاع‌های متعدد و ارتباط و یکسان‌سازی آن‌ها با محتوا همیشه مورد بحث بوده است؛ زمانی که به فیلم تبدیل شود بسیار جالب خواهد بود که شخصیت‌های محبوب فرنچایز‌های مختلف را در کنار هم و یکجا ببینیم. داستان‌های تخیلی طرفداران (فن فیکشن) به همین دلیل از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

شخصیت تریسر از بازی اوورواچ (Overwatch) و شخصیتی از بازی Battleborn در این تریلر تازه منتشر شده از فیلم دیده می‌شوند که در کنار آن‌ها شخصیت‌های مطرح دیگری مانند لارا کرافت از بازی Tomb Raider و شخصیت جوکر از مجموعه‌ی بتمن هم علاوه بر هارلی کوئین به چشم می‌‌خورند. این تریلر برای کسانی که دوست دارند برای پیدا کردن نکات مخفی و اشارات به دیگر بازی‌ها و فیلم‌ها وقت بگذارند، مطمئنا بسیار دوست داشتنی و باارزش خواهد بود که قادر است برای آنان حس رضایت ایجاد کند.

 

شخصیت ریو از بازی استریت فایتر در مسابقه‌ای با حضور Mach 5 از بازی اسپید ریسر، اینترسپتر از مدمکس و بت‌موبیل سریال تلویزیونی سال 1966 شرکت می‌کند.

 

دلوریان از «بازگشت به آینده». وید همچنین کمربند تاندرکتس را به کمر بسته است.

 

این با ددپول است، یا شخصیت دث‌استروک از دی‌سی.

 

از چپ به راست: بلانکا از استریت فایتر و لارا کرافت

 

موتور شبیه به موتور آکیرا در حال پرش از روی ماشین سنگین بیگ‌فوت. پوستر Roboxop Delta City در پس‌زمینه به چشم می‌خورد

 

کنگ از فیلم کینگ‌ کنگ.

 

وید سربازان را به شیوه‌ی کمرون کرو در فیلم Say Anything هدایت می‌کند؛ اگرچه نه با همان ضبط‌صوتی که در آن فیلم استفاده شده بود.

 

این موتورسیکلت یا شبیه به آکیرا ساخته شده و یا ترون.

 

جوکر و هارلی کویین

 

لارا کرافت در پشت تصویر، سمت چپ دیده می‌شود. همچنین شخصیت‌های تریسر از اوورواچ و چون-لی از استریت‌فایتر نیز در تصویر مشخص‌اند.

 

بتل‌تود‌، جنگجو‌های شترمرغی از Joust و El Dragon از بتل‌بورن

 

چاکی از Child’s Play

 

The RX-78-2 Gundam از Mobile Suit Dream

 

غول آهنی

 

و باید گفت که این تازه اول کار است و تریلر‌های دیگر و برنامه‌های تلویزیونی دیگری نیز پیش از منتشر شدن فیلم در راه خواهند بود. فیلم Ready Player One در تاریخ 10 فروردین سال 1397 (30 مارس 2018) اکران خواهد شد.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.