Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چند نفر مراسم The Game Awards 2017 را تماشا کردند؟

0

مراسم The Game Awards امسال در زمینه‌ی تعداد تماشاچیان، یک رکورد غیرمنتظره بر جای گذاشت. طبق اعلام برگزار کنندگان این مراسم، The Game Awards 2017 امسال 11.5 میلیون نفر بیننده در سراسر جهان داشته است که بیش از 202 درصد رشد نسبت به آمار سال گذشته را نشان می‌دهد. سال گذشته تنها 3.8 میلیون نفر این مراسم را تماشا کرده بودند که در همان زمان رکوردی محسوب می‌شد برای خودش!

تماشای مراسم The Game Awards تنها از طریق اینترنت ممکن است و سایت‌هایی مثل «توئیچ»، «یوتوب» و «میکسر» این مراسم را پوشش می‌دهند و میلیون‌ها بازدیدکننده در این سایت‌ها به تماشای این مراسم می‌پردازند. این مراسم را مجری و فعال معروف صنعت گیم یعنی «جف کلی»‌ برگزار می‌کند که پیش‌تر مراسم Spike Video Game Awards را برگزار می‌کرد که تا سال 2012 از تلویزیون هم پخش می‌شد. کلی در سال 2013 این مراسم را به VGX تبدیل کرد که با اجرای Joel McHale همراه بود اما نتوانست نظر مخاطبین را جلب کند. به همین خاطر کلی تصمیم گرفت که یک میلیون دلار از پول خودش را برای برپایی اولین گیم آواردز در سال 2014 سرمایه‌گذاری کند.

مراسم The Game Awards از همان سال به بعد رو به پیشرفت و رشد بوده است. تعداد تماشاکنندگان این مراسم در سال اول 1.9 میلیون نفر بود که بعد از یک سال با 23 درصد افزایش در سال 2015 به 2.3 میلیون نفر رسید. مراسم The Game Awards در سال 2016 توانست به رشد خود ادامه دهد و 3.8 میلیون بیننده را جذب کرد. رقمی که حالا در سال 2017 به 11.5 میلیون نفر رسیده است.

مردم همچنین امسال بیش‌تر از هر موقع در توئیتر در مورد مراسم The Game Awards توئیت کرده‌اند که نشان می‌دهد این افزایش تعداد بینندگان بیهوده نبوده است.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های مراسم امسال، امکان تعامل مخاطبین در سایت توئیچ با این مراسم و پیش‌بینی برندگان بخش‌های اصلی بوده که به طرز عجیبی 70 درصد از بینندگان از این ویژگی استفاده کرده‌اند. همچنین در استیم هم که امسال برای اولین بار این مراسم را نمایش می‌داد، بینندگان به طور میانگین 70 دقیقه از مراسم را تماشا کرده‌اند. مراسم The Game Awards 2017 امسال حدود 3 ساعت به طول انجامید.

در The Game Awards امسال، بهترین بازی‌ها معرفی شده و جوایز خود را دریافت کردند. لیست برندگان مراسم The Game Awards امسال را می‌توانید این‌جا در گیم‌نیوز بخوانید. همچنین در این مراسم بازی‌های جدید و مهمی هم معرفی شدند. یکی از مهم‌ترین اتفاقات مراسم امسال، تریلر جدید بازی هیدئو کوجیما Death Stranding بود که این‌جا می‌توانید آن را تماشا کنید. برای خواندن تئوری‌های طرفداران این بازی می‌توانید این مطلب را مرور کنید و تحلیل اختصاصی گیم‌نیوز از تریلر Death Stranding در مراسم The Game Awards 2017 را این‌جا بخوانید. از دیگر تریلرهای مهم به نمایش در آمده در این مراسم می‌شود به تریلر Metro Exodus اشاره کرد. بازی Bayonetta 3 هم در این مراسم معرفی شد و ضمن اعلام عرضه‌ی پورت بازی‌های اول و دوم این مجموعه برای نیتندو سوئیچ، اعلام شد که بایونتا 3 به صورت انحصاری برای این کنسول عرضه خواهد شد. اخبار دیگر مراسم The Game Awards 2017 را می‌توانید در گیم‌نیوز مرور کنید.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.