Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Black Panther منتشر شد

تریلر جدید بین‌المللی فیلم Black Panther منتشر شد. این تریلر از فیلم مورد انتظار مارول را می‌توانید در گیم‌نیوز تماشا کنید.

فیلم بلک پنتر، در ماه فوریه اکران خواهد شد و او را بعد از اتفاقات Captain America: Civil War در جهان سینمایی مارول نمایش خواهد داد. تریلر تازه منتشر شده برای مخاطبین ژاپنی عرضه شده است و مملو از صحنه‌هایی است که در تریلرهای قبلی فیلم خبری از آن‌ها نبود. در این تریلر از فیلم Black Panther همچنین صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیزی گنجانده شده‌اند.

فیلم Black Panther را «رایان کوگلر» کارگردان فیلم مستقل تحسین شده‌ی Fruitvale Station و فیلم Creed که در اسکار از آن تجلیل شده بود، می‌سازد. بازیگران فیلم هم سرشناس و قدرتمند هستند و از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به مارتین فریمن، اندی سرکیس و فورست ویتاکر اشاره کرد. لوپیتا نیانگ و چادویک بوزمن هم بازیگران اصلی این فیلم هستند. تریلر قبلی این فیلم را این‌جا تماشا کنید.

سال گذشته بوزمن در مورد این فیلم اذعان کرده بود که لحنتی متفاوت نسبت به دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی این سال‌ها خواهد داشت. او گفته بود:

برای من، اغلب آن دسته از فیلم‌های ابرقهرمانی که تاریک‌تر و سیاه‌تر هستند جذابیت بیشتری دارند. این فیلم‌ها هستند که من بیشتر به آن‌ها علاقه‌مند می‌شوم. من خوشحالم که فضای فیلم Black Panther سیاه‌تر است.

بلک پنتر ابتدا در سال 1966 در کمیک‌های مارول ظهور کرد. این شخصیت را هم استن لی به کمک جک کربی خلق کرده است. بلک پنتر تا کنون در فیلم‌های مختلفی حاضر بوده که آخرین آن‌های Captain America: Civil War است که به طور خاص به مرگ پدر او و تبدیل این شخصیت به شاه واکاندا می‌پردازد. فیلم Black Panther اولین فیلم مستقل این شخصیت است که به تهیه‌کننده‌ی مارول و دیزنی ساخته و در سال 2018 اکران می‌شود. با گیم‌نیوز همراه باشید.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.