Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر بازی جدید سازندگان To The Moon منتشر شد

استودیوی Freebird سازنده‌ی عنوان زیبا و تحسین شده‌ی To The Moon اگرچه بعد از این بازی یک عنوان زیبای دیگر با نام A Bird Story را رونمایی و عرضه کرد، هنوز نام و آوازه‌ی خود را مدیون بازی به سوی ماه است. این استودیو که چندی پیش از بازی جدیدی با نام Finding Paradise رونمایی کرد که بالاخره از امشب برای پی‌سی و مک قابل دریافت خواهد بود. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

به مناسبت عرضه‌ی بازی جدید این استودیو، Freebird تریلری از این بازی را منتشر کرده است. بازی Finding Paradise دومین قسمت از مجموعه داستان‌های To The Moon است. این بازی هم قرار است دنباله‌های فرعی کوچکی مثل A Bird Story به همراه داشته باشد. داستان بازی مجددا در مورد یک زوج عاشق است. این بار، دکترهایی که به ذهن یک بیمار در حال مرگ وارد می‌شوند.

برای انجام این بازی که به طور کاملا مستقل از بازی‌های قبلی این استودیو طراحی و ساخته شده است، هیچ نیازی به دانشی از بازی‌های قبلی ندارید و همه می‌توانند این بازی را بدون دردسر بازی کنند. اگر بازی‌های قبلی این استودیوی مستقل را انجام داده باشید هم مطمئن هستید که با آن اشک خواهید ریخت.

اگر بتوانید بدون منقلب شدن، تریلر بازی Finding Paradise را تماشا کنید، باید سری به احساساتتان بزنید و نگران شوید که مبادا از لحاظ روحی دچار مشکل هستید! به طرز غافل‌گیرکننده‌ای این تریلر احساسی، اولن نمایش درست و حسابی بازی بعد از رونمایی سال گذشته‌ی آن است.

بازی Finding Paradise هم‌اکنون از طریق استیم برای کاربران رایانه‌های شخصی ویندوز و مک قابل دریافت است. بدون شک با دیدن این تریلر دلتان می‌خواهد بازی جدید سازندگان To The Moon را هر چه زودتر دریافت و امتحان کنید و مطمئن باشید که این بازی از خیل عناوینی که این روزها با سر و صدایی زیاد منتشر می‌شوند، بهتر خواهد بود.

منبع eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.