Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

DLC جدید Call of Duty: WWII شما را به محل سوءقصد به جان هیتلر می‌برد

0

اکتیویژن ویدئوی جدیدی برای پیش‌نمایش اولین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بازی Call of Duty: WWII به نام Resistance منتشر کرده است که قرار است اوایل سال آینده منتشر گردد. در این ویدئو، توسعه‌دهندگان اسلج‌همر درباره‌ی نقشه‌های جدید بخش چندنفره، نقشه‌ی جدید حالت «جنگ» و محتوای جدید حالت «زامبی‌های نازی» سخن می‌گویند. به گفته‌ی رئیس اسلج‌همر، مایکل کاندری، «مقاومت» (Resistance)، بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ای است که اسلج‌همر تاکنون عرضه کرده است.

در این بسته‌ی گسترش دهنده سه نقشه‌ی چندنفره‌ی جدید به نام‌های Valkyrie، Anthropoid و Occupation وجود دارند که آخرین آن‌ها نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی نقشه‌ی بازی Modern Warfare 3 به نام Resistance خواهد بود. به گفته‌ی اسلج‌همر، تمامی این نقشه‌ها  حول محور ایده‌ی مقامت ساخته شده‌اند. برای مثال نقشه‌ی والکیری در نزدیکی محلی که در واقعیت به طور نافرجام برای کشتن هیتلر اقدام شده بود اتفاق می‌افتد که این عملیات هم «عملیات والکیری» نام داشته است. نقشه‌ی Anthropoid هم در شهر پراگ اشغال‌شده طی عملیات «آنتروپوید» است.

در به‌روزرسانی جدید حالت جنگ، بازیکنان می‌بایست مبارزین جبهه‌ی مقاومت فرانسوی را نجات بدهند. محتوای جدید حالت زامبی‌های نازی Darkest Shore نام دارد که در آن زامبی‌های جدیدتر و باهوش‌تری وجود دارد و همچنین سلاح جدیدی به نام Ripsaw نیز به این بخش افزوده‌ شده‌ است که از ترکیب دو اسلحه‌ی دیگر به دست می‌آید.

دیگر نکته‌ی جدید در Darkest Shore این است که مِه به عنوان یکی از افکت‌های محیطی به بازی اضافه شده که باعث می‌شود دیدن دشمنانی که به سمتتان می‌آیند سخت‌تر از پیش باشد. به گفته‌ی اسلج‌همر این موضوع به حساسیت سختی بازی خواهد افزود.

بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Resistance در تاریخ 30 ژانوی  یعنی 10 بهمن‌ماه برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و در حدود یک ماه بعد، برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار خواهد گرفت. این بسته در سیزن پس 50 دلاری «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» وجود خواهد داشت و به نظر می‌رسد که بتوان آن را به صورت جداگانه نیز خریداری کرد. سه بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی دیگر هم در سال 2018 برای Call of Duty: WWII منتشر خواهد شد که البته هنوز به صورت ر معرفی نشده‌اند.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.