Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش جهانی بازی Call of Duty: WWII بیش از ۱ میلیارد دلار بوده است

0

بازی «ندای وظیفه: جنگاوری بی‌نهایت» (Call of Duty: Infinite Warfare) که در سال 2016 منتشر شده بود، نتوانست آن‌طور که باید و شاید مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار بگیرد اما این‌ بار اکتیویژن توانست که با منتشر کردن بای «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم»، کاستی‌های فروش بازی پیشین را جبران کند. سرعت فروش اولیه‌ی این بازی بسیار بیشتر از Infinite Warfare بود و هم‌اکنون اکتیویژن اعلام کرده است که فروش جهانی بازی ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم تاکنون در حدود 1 میلیارد دلار بوده است.

اکتیویژن در نشستی خبری به مناسبت پایان سال، این موفقیت را جشن گرفت و گفت که عناوین Call of Duty: Infinite Warfare و Destiny 2 از نظر میزان درآمد، رتبه‌های اول و دوم را در آمریکای شمالی به خود اختصاص داده‌اند. این شرکت همچنین اضافه کرد که در آمریکای شمالی و طی 9 سال گذشته، مجموعه‌ بازی‌های ندای وظیفه توانسته‌اند برای 8 سال از آن پردرآمد‌ترین بازی‌ باشند. همچنین بازی ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم بزرگترین عرضه‌ی دیجیتالی برای کنسول‌ها را در تاریخ این شرکت رقم زده است.

بازی Destiny 2 نیز از لحاظ تعداد بازی فروخته شده، بیشترین فروش را در میان عناوین منتشر شده توسط اکتیویژن برای پلتفرم پی‌سی را برای خود صبت کرده است. این شرکت همچنین اضافه کرد که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy پرفروش‌ترین مجموعه بازی بازسازی‌شده در تاریخ کنسول پلی‌استیشن 4 بوده است.

اریک هیرشبرگ گفت: «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم پرفروش‌ترین بازی سال در آمریکای شمالی برای کنسول‌ها بوده است و بازی سرنوشت 2 نیز در رتبه‌ی دوم قرار دارد. این به این معنی است که ندای وظیفه موفق شده که برای 9 سال متوالی پرفروش‌ترین بازی در آمریکای شمالی باشد و همچنین در سطح جهانی نیز توانسته در 8 سال از این 9 سال، پرفروش‌ترین بازی شود. از شما بازیکنان این بازی به خاطر علاقه‌ی بسیار و مشارکتتان تشکر می‌کنیم. همچنین از افراد با استعداد و متعهد گروهی که از سرتاسر دنیا در به دست آوردن این نتیجه سهیم بوده‌اند نیز متشکریم.»

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.