Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Cuphead برخلاف انتظارات دو میلیون نسخه فروخته است

0

کاپ‌هد، بازی پلتفورمر مستقل بسیار جذاب و دشوار ساخته‌ی StudioMDHR توانسته به رکورد جدیدی در زمینه‌ی فروش دست پیدا کند. بر اساس پستی که امروز در بلاگ استودیو منتشر شد، Cuphead موفق شده است که دو میلیون نسخه از این بازی را برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پی‌سی به فروش برساند. اواخر ماه سپتامبر که این بازی منتشر شد توانسته بود طی دو هفته‌ی اول انتشار، 1 میلیون نسخه به فروش برساند.

در پست یاد‌شده، این استودیو گفته است که هیچ‌گاه گمان نمی‌کرده که کاپ‌هد بتواند چنین موفقیتی داشته باشد. این استودیو گفته بود: «حتی در آرزوهایمان نیز هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم که شخصیت‌های کوچک دیوانه‌ی ما تا این اندازه مورد علاقه‌ی طرفداران از سرتاسر دنیا واقه شود. همواره شرمنده‌ی حمایت شما خواهیم بود.»

نقل‌قول زیر از مطلب اختصاصی گیم‌نیوز در نقد و بررسی این بازی آمده است:

بازی Cuphead در یک سرزمین خیالی جریان دارد و داستان دو برادر با نام‌های Cuphead و Mugman را بازگو می‌کند. کله‌فنجانی و مرد لیوانی زندگی خوبی پشت سر می‌گذرانند، اما روزی از مسیر اصلی خانه دور شده و در یک کازینوی شیطانی قدم می‌گذارند. آن‌ها در دام شیطان افتاده و با شکست در یک شرط‌بندی محکوم به نابودی می‌شوند. شیطان داستان اما یک راه بخشش پیش روی این دو برادر قرار می‌دهد و آن چیزی نیست جز جمع‌آوری روح بدهکارهای او که در سرزمین بازی سکونت دارند. داستان بازی Cuphead کاملا مناسب یک اثر ران اند گان بوده و پیش‌نیازهای یک شوتر بی‌نظیر را محیا می‌کند. شما در نقش کله‌فنجانی باید بدهکارهای شیطان را که درواقع باس‌های بازی هستند شکست داده و با پیشرفت در بازی، مراحل را به پایان برسانید.

ادامه‌ی نقد و بررسی اختصاصی گیم نیوز از بازی Cuphead را از این لینک بخوانید.

 

استودیوی سازنده‌ی بازی جزئیات فروش آن در میان پی‌سی و ایکس‌باکس وان را منتشر نکرده‌ است و به همین خاطر نمی‌توانیم بدانیم که هرکدام از این پلتفرم‌ها چه سهمی در فروش کلی آن داشته‌اند. ساخت و انتشار این بازی بر عهده‌ی StudioMDHR بوده که مایکروسافت نیز در این امر به آن‌ها یاری رسانده و دلیل انحصار بازی برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان نیز همین بوده است. این بازی قرار نیست که برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

هنوز خبری از این نیست که آیا برای این بازی دنباله‌ یا محتوای اضافه‌ای تولید خواهد شد یا خیر، اما با توجه به موفقیت آن در میان کاربران، دور از انتظار نیست که شاهد این موارد هم باشیم.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.