Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌هایی که ماه ژانویه‌ی ۲۰۱۸ منتشر خواهند شد

0

با این که عرضه‌های مهم تعطیلی‌ها به پایان رسیده‌اند، اما لیست بازی‌های ماه ژانویه 2018 باز هم بازی‌های هیجان‌انگیز زیادی را شامل می‌شود. از این بازی‌ها می‌توان به Dragon Ball FighterZ، Monster Hunter: World و The Inpatient اشاره کرد. همچنین بازی‌های مبارزه‌ای زیادی در این ماه منتشر شده‌اند که از میان آن‌ها می‌تان به Dissidia: Final Fantasy NT و آخرین نسخه‌ی بازی Street Fighter V اشاره کرد. اگر اهل این بازی‌های مبارزه‌ی رقابتی نیستید هم می‌توانید منتظر بازی‌هایی نظیر Lost Sphear و Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker’s Memory باشید تا لیست این ماهتان تکمیل شود.

در این مطلب می‌توانید لیستی از بازی‌ها را ببینید که در ماه ژانویه منتشر خواهند شد. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی لیست بازی‌هایی که قرار است سال 2018 منتشر شوند، به این لینک مراجعه کنید.

 

23 ژانویه

The Inpatient

این بازی درواقع پیش‌درآمدی برای بای ترسناک انتخاب-محور سونی، یعنی Until Dawn است که برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن منتشر خواهد شد و نویسندگان و کارگردان آن، همان افراد دخیل در پوژه‌ی Until Dawn هستند. در The Inpatient که 60 سال قبل‌تر از بازی اصلی اتفاق می‌افتد، شما نقش یک بیمار روانی را بازی می‌کنید که سعی دارید خاطرات از دست رفته‌ی خود را بازیابید. قابلیت تشخیص صدای کاربر و داشتن حق انتخاب، در نحوه‌ی تعامل با دیگر ساکنین تیمارستان تاثیر خواهد گذاشت و داستان بازی را تغییر می‌دهد.

 

26 ژانویه

Monster Hunter World

فرنچایز The Monster Hunter با بازی Monster Hunter World احیاء خواهد شد. در این بازی نقشه‌های به نسبت بزرگتری استفاده شده‌اند . رفت و آمد میان مناطق ساده‌تر است. همانند دیگر بازی‌های این مجموعه، شما نقش یک شکارچی را بازی می‌کنید که وظیفه دارد هیولا‌های بزرگ‌تر را شکار کند.

 

 

لیست کامل بازی‌هایی که ماه ژانویه منتشر خواهند شد:

تاریخ انتشار

پلتفرم

نام بازی

January 11

Switch

The Escapists 2

January 16

PS4, PC

Street Fighter V: Arcade Edition

January 19

PS4, Vita

Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker’s Memory

January 19

3DS

Kirby Battle Royale

January 23

PS4, Switch, PC

Lost Sphear

January 23

PSVR

The Inpatient

January 23

PS4, Vita

Velocity 2X: Critical Mass Edition

January 25

PS4

The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia

January 26

PS4, Xbox One, PC

Dragon Ball FighterZ

January 26

PS4, Xbox One

Monster Hunter World

January 30

PS4

Dissidia: Final Fantasy NT

January 30

PS4, Xbox One

Railway Empire

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.