Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فصل چهارم سریال Rick and Morty احتمالا اواخر سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود

0

طرفداران سریال ریک اند مورتی به یاد دارند که بعد از اتمام فصل دوم این سریال محبوب انیمیشنی، چه مدت زمان زیادی را برای پخش فصل سوم آن به انتظار نشستند. به نظر می‌رسد که این انتظار طولانی برای فصل چهارم سریال Rick and Morty هم تکرار خواهد شد.

رایان ریدلی  که یکی از نویسندگان سریال ریک اند مورتی است در مصاحبه‌ای گفته است که تا جایی که مطلع است، هنوز کسی مشغول نوشتن فیلم‌نامه‌ی فصل چهارم نیست. ریدلی به این نکته اشاره کرد که کار فیلم‌نامه‌ی فصل سوم این سریال در ماه نوامبر سال 2016 پایان یافته بود و هشت ماه بعد از آن، سریال از شبکه پخش گردید. او از آن زمان روی پروژه‌ی جدیدی کار نکرده است و به نظر می‌رسد دیگر نویسندگان برنامه نیز همین وضعیت را داشته باشند. برای بررسی فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty به این لینک مراجعه کنید.

ریدلی همچنین گفته بود:

«آن‌ها خیلی کند کار می‌کنند. هیچ‌وقت نفهمیدم چرا همه (دن، جاستین، و ادالت سوییم) درست کار را انجام نمی‌دهند و سریال را سریعا تولید نمی‌کنند. نمی‌فهمم. به نظر من بی‌معنیه اما مطمئنم که دلایل خودشون رو دارن.»

او گفت که با توجه به زمانی که در گذشته برای تولید قسمت‌های این سریال انیمیشنی صرف شده است، اگر فصل چهارم آن زودتر از اواخر سال 2019 پخش شود تعجب خواهد کرد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، این طولانی‌ترین زمانی خواهد بود که طرفداران ریک اند مورتی می‌بایست برای شروع فصل جدید آن منتظر بمانند. فصل سوم این سریال 18 ماه پس از پایان فصل قبلی آن به نمایش درآمده بود. ریدلی همچنین اضافه کرد که مطمئن است فصل چهارم سریال Rick and Morty ساخته خواهد شد و تنها از زمان آن خبر ندارد. نماینده‌ی ادالت سوییم پاسخی در این زمینه ازائه نداده است اما تائید کرده که هنوز فصل چهارم این سریال سفارش داده نشده است.

در ماه اکتبر، صحبتی با یکی از سازندگان سریال (دن هارمون) انجام شده بود و او گفته بود که کم کم کار‌های فصل چهارم را شروع خواهد کرد اما زمان مشخصی برای آغاز تولید ارائه نکرده بود.

او همچنین گفته بود: «می‌خواهم با ده قسمت اول فصل چهارم ریک اند مورتی به خودم، شبکه و تیم تولید ثابت کنم که این کار به قدری ساده است که قسمت‌های اضافه نیز خواهیم داشت. به این دلیل که در سریال Community شبکه‌ی ان‌بی‌سی به این مرحله نرسیدم. در فصل سوم Community به مشکل برخوردم و برای فصل چهارم آن اخراج شدم. حالا قرار است که فصل چهارم Rick and Morty را تولید کنم و می‌خواهم ثابت کنم که پیشرفت داشته‌ام.»

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.