Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

داستان God Of War بعدی در تمدن مصر یا مایا خواهد بود!

0

داستان God of War جدید که قرار است برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود، به اساطیر نورث مربوط است. این تغییر داستانی از روایات اسطوره‌ای یونان باستان به شمال ممکن است زمینه‌ساز تغییر داستان God of War بعدی شود. این‌طور که به نظر می‌رسد، بازی بعدی مجموعه‌ی خدای جنگ می‌تواند در تمدن‌های مصر یا مایا اتفاق افتد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

«کوری بارلوگ» کارگردان God of War در این‌باره به گیم‌اینفورمر گفته است:

بازی‌های یونانی خدای جنگ مربوط به دوره‌‌ی یونان آن بودند. پس از آن، بازی بعدی به سراغ سیستم‌های اعتقادی اساطیر نورث می‌رود. اما ما ممکن است در نهایت به دوره‌های مصری یا مایا و دیگر دوره‌ها برویم.

با توجه به این‌که بازی God of War جدید که احتمالا تا پایان سال 2018 عرضه شود، هنوز منتشر نشده، انتظار نداریم از بازیِ بعد از آن جزئیات رسمی به دست آوریم. با این‌حال به نظر می‌رسد که یک بازی بعدی در کار باشد. رییس استودیوی سانتا مانیکای سونی پیش‌تر با اشاره به این‌که افراد زیادی در خانواده‌ی سونی معتقدند Gof of War به زمان بیشتری برای استراحت نیاز است گفته بود:

بسیاری از افراد در این شرکت می‌خواستند که [خدای جنگ] بخوابد و استراحت کند.

بارلوگ اضافه کرد:

حتا واکنش‌ به اولین ایده‌های من این بود که «تو باید حتما من را مجاب کنی که چرا باید ما یک بازی دیگر بسازیم.»

بارلوگ معتقد است که مجموعه‌ی خدای جنگ باید بیشتر گسترش یابد و بزرگ‌تر از این شود. او معتقد است که این بازی باید به مانند عناوینی مثل Uncharted و Assassin’s Creed توسعه یابد.

آقای Studstill رییس استودیوی سانتا مانیکا نیز در این گفتگو اشاره کرده که بازی God of War برای مدتی از ذهن‌ها خارج شده بود و این فرصت را به بازی‌سازان داد تا برای تولید بازی بعدی جور دیگری فکر کنند.

گفتگوی کامل گیم‌اینفورمر با سازندگان God of War شامل جزئیات بسیار و دقیقی در مورد بازی بعدی این مجموعه، عناوین احتمالی بعدی و آینده‌ی خدای جنگ محبوب پلی‌استیشن بازها است. به زودی گزارش کاملی از مجموعه‌ی God of War و پیش‌نمایش بازی بعدی آن را در گیم‌نیوز خواهید خواند.

 

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.