Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

استیون اسپیلبرگ همچنان بر روی مجموعه تلویزیونی بازی Halo کار می‌کند

0

در سال 2001 وقتی اولین بازی Halo عرضه شد، طرفداران مدام انتظار ساخته شدن اثری سینمایی یا تلویزیونی از این بازی را می‌کشیدند. با این‌حال تا به امروز خبری از سریال Halo نیست.

اما البته این به دلیل تلاش نکردن برای ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی یا فیلم سینمایی از این بازی محبوب نیست. در سال 2013 مایکروسافت اعلام کرد که استیون اسپیلبرگ کارگردان شناخته شده‌ی هالیوود قرار است سریال Halo را برای شبکه‌ی شوتایم تهیه کند. از آن زمان تا کنون البته تقریبا هیچ اطلاعات موثقی از سرنوشت این پروژه منتشر نشده است. با این حال شبکه‌ی شوتایم اعلام کرده که این ساخت این سریال هنوز به قوت خود باقی است.

رییس این شبکه «دیوید نوینز» در مصاحبه‌ای با TV Guide اعلام کرد که “این سریال در مرحله‌ی فعال توسعه قرار دارد”. باید اشاره کرد که کلماتی مشابه این در سال 2015 هم در مورد این سریال به کار برده شده‌اند. آقای نوینز همچنین اطلاعات بیشتری در این باره نداد و به همین توضیح کوتاه بسنده کرد.

مدیر برنامه‌ریزی شبکه‌ی شوتایم آقای «گری لوین» البته در این مورد توضیحات بیشتری ارائه داد و گفت سریال Halo:

مطمئنا هنوز در دست ساخت است،‌ هنوز رو به جلو حرکت می‌کند و من از چیزی که تا به حال دیده‌ام بسیار هیجان‌زده و مشتاقم.

او همچنین تایید کرده است که این اقتباس تلویزیونی لایو اکشن، چیزی است که قطعا طرفداران را راضی خواهد کرد:

و من فکر می‌کنم که حتا می‌تواند مخاطبین درام‌بین شبکه را هم راضی کند.

این‌که شبکه‌ی شوتایم هنوز کار بر روی این سریال را دنبال می‌کند حقیقتی امیدوارکننده است. در سال 2005 مایکروسافت در تلاش برای ساخت یک فیلم سینمایی از بازی Halo ناموفق بود و نتوانست حتا با فیلم‌نامه‌های آماده از ماجراهای مستر چیف،‌ تهیه‌کنندگان سینما را راضی کند.

شاید امیدها به ساخته شدن سریال Halo در واقع بیشتر به خاطر حضور استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه‌کننده باشد. به هر حال بازی Halo با وجود پنج قسمت اصلی و چند قسمت فرعی یکی از بزرگ‌ترین عناوین دنیای بازی‌ها است و زندگی در آن جریان دارد. چه به سریال تلویزیونی تبدیل شود، چه نشود.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

 

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.