Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تلاش بی سرانجام ۱۲۰ هزار دلاری برد پیت برای تماشای یک قسمت بازی تاج و تخت با دنریس تارگرین

1

برد پیت بازیگر شناخته‌شده‌ی هالیوود در هفته‌ی گذشته با حضور در یک رویداد خیریه برای تماشای یک قسمت از سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) با بازیگر نقش دنریس تارگرین «امیلیا کلارک» (Emilia Clarke) مبلغ قابل توجهی از پول خود را در یک مزایده باخت!

برد پیت که در این مزایده توسط فرد ناشناسی مغلوب شد، در رویداد خیره‌ی سالانه‌ی شان پن (Sean Penn) در لس آنجلس به نفع محرومان کشور هایتی شرکت کرده بود. «کیت هرینگتون» بازیگر نقش «جان اسنو» در بازی تاج و تخت از دیگر حاضران سرشناس این مراسم بود.

طبق گزارش گیم‌نیوز به نقل از ورایتی، مزایده‌ی مربوط به تماشای قسمتی از بازی تاج و تخت در کنار امیلیا کلارک با 20 هزار دلار آغاز شد و با 160 هزار دلاری که یک فرد ناشناس پرداخت کرد به پایان رسید. در این مزایده برد پیت ابتدا 80 هزار دلار پیشنهاد کرد. بعد خودش مبلغ 90 هزار دلار را پیشنهاد داد. کیت هرینگتون که در آغاز این مزایده در سالن حضور نداشت، بعد از بازگشتن به محل، تاکید کرد که خودش هم در تماشای این قسمت با کلارک و برنده‌ی مزایده همراه خواهد شد. برد پیت پیشنهاد خود را به 120 هزار دلار رساند.

اما در کمال ناباوری این بازیگر موفق به برد در این مزایده‌ی خیریه نشد و یک فرد ناشناس برای تماشای یک قسمت از بازی تاج و تخت با امیلیا کلارک 160 هزار دلار پرداخت.

این رویداد خیریه که عواید آن به سازمان‌های مقابله با تنش در کشورها رسید در نهایت 3 میلیون دلار پول جمع کرد. دیگر افراد سرشناس حاضر در این رویداد خیریه بازیگرانی همچون آرنولد شوارتزنگر، لئوناردو دی‌کاپریو و جیسون سگل بودند. برد پیت اما ظاهرا دست خالی و جیب خالی به خانه بازگشت!

اخیرا در خبری تایید شده که فصل آخر سریال بازی تاج و تخت با یک سال استراحت در سال 2019 روی آنتن خواهد رفت. در این‌جا می‌توانید همه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با سریال را در گیم‌نیوز بخوانید.

منبع gamespot
1 نظر
  1. شهروند می‌گوید

    نویسنده یا بهتر بگم مترجم این خبر یا بیسواد یا مرتکب اشتباه شده که مزایده خیریه رو با شرط بندی اشتباه گرفته یعنی چی: «مبلغ قابل توجهی از پول خود را در یک مزایده باخت!»

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.