Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر فصل جدید Call of Duty: WW2 Nazi Zombies در ساحلی پوشیده از مه می‌گذرد

بنا به آن‌چه از تریلر فصل جدید Call of Duty: WW2 Nazi Zombies برداشت می‌شود، فصل بعدی روایت بخش زامبی‌های بازی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» The Darkest Shore نام دارد. در ویدئویی که به تازگی از این بخش منتشر شده، بازی رنگ و بوی تازه‌ای گرفته و مخوف‌تر از گذشته به نظر می‌رسد.

بخش بعدی نازی‌های زامبی ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم (Call of Duty: WW2 Nazi Zombies) که قرار است به عنوان قسمتی از بسته‌ی الحاقی «مقاومت» (The Resistance) برای این بازی عرضه شود، قهرمانان بازی را در یک جزیره‌ی مه‌آلود گرفتار فوج فوج زامبی‌ها خواهد کرد.

این فصل از بازی دقیقا از جایی که فصل قبل به اتمام رسید شروع می‌شود. چند روز بعد فاجعه‌ی میتلبورگ. ماری، دروستان،‌اولیویا و جفرسون اطلاعاتی مبنی بر حضور دکتر پیتر در جزیره‌ای در شمال آلمان دریافت می‌کنند. در این جزیره بازی‌کنندگان نه تنها باید مراقب پیدا شدن سر و کله‌ی زامبی‌ها از میان مه غلیظ باشند که باید با پشتیبانی هوایی و دریایی نازی‌ها که به جزیره فرستاده می‌شوند مقابله کنند.

علاوه بر این محتوای بخش زامبی‌های بازی، بسته‌ی الحاقی The Resistance سه مپ جدید مولتی‌پلیر برای بازی‌کنندگان به ارمغان می‌آورد. همان‌طور که قبلا با جزئیات بیشتر به اطلاع شما رسانده‌ایم، این سه نقشه‌ی جدید در پراگ چکسلواکی، پاریس تسخیر شده‌ی آلمان‌ها و پروس شرقی قرار دارند.

در کنار مپ‌های جدید یک مرحله‌ی تازه برای بخش War Mode بازی در نظر گرفته شده است که Operation Intercept نام دارد و طی آن بازی‌کنندگان از فرانسه به یاری نیروهای مبارز مقاومت می‌شتابند که با قطار در حال جابه‌جایی هستند.

بسته‌ی الحاقی The Resistance از 30 ژانویه (مصادف با 10 بهمن) برای کاربران پلی‌استیشن 4 این بازی قابل دریافت خواهد بود. این بسته‌ی الحاقی به مدت 30 روز در انحصار زمانی کنسول پلی‌استیشن 4 و کاربران آن است و بعد از این مدت در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز قرار خواهد گرفت.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.