Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

هرآنچه لازم است راجع به لیگ Overwatch بدانید

0

فصل معمولی اولین سال لیگ Overwatch  این هفته آغاز شد. در این لیگ بیش از 100 بازیکن از کشور‌های مختلف دنیا حضور خواهد داشت و 12 منقطه هستند که میزبان آن‌ها خواهند بود. این مناطق بوستون، دالاس، فلوریدا، هیوستون، لندن، نیویورک، فیلادلفیا، سان‌فرانسیسکو، سئول، شانگهای و دو محل دیگر در لس‌آنجلس هستند. در این مطلب می‌توانید جزئیات این فصل را بررسی کنید.

 

ساختار این فصل چگونه خواهد بود؟

این فصل عادی که از تاریخ 10  ژانویه آغاز شده است، دارای چهار بخش خواهد بود که هر بخش آن پنج هفته به طول خواهد انجامید. آخرین هفته‌ی این لیگ در تاریخ 16 ژوئن خواهد بود که به طور تصادفی پس از E3 خواهد افتاد.

 

جوایز بزرگ آن چگونه‌اند؟

پس از پایان هر بخش، 125 هزار دلار  به عنوان جایزه داده خواهد شد و قهرمانان لیگ، یک میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

 

تورنومنت در کجا برگزار خوهد شد؟

شرکت بلیزارد محلی را در بربانک برای برگزار کردن مسابقات لیگ اوورواچ فراهم کرده است. در این محل اتاق‌های کنترل، اتاق‌های مخصوص بازیکنان و فروشگاه بلیزارد قرار دارد و تا کنون میزبان مسابقات Overwatch Contenders و Hearthstone Championship Tour بوده است.

 

قیمت بلیط‌ها چگونه است؟

20 دلار برای روز‌های کاری هفته (نیم‌روز – شروع از 4 بعد از ظهر)

30 دلار برای آخر هفته (تمام روز – شروع از 11 صبح)

 

چگونه می‌‌توان خارج از سایت Overwatchleague.com پیشرفت لیگ را تحت نظر داشت؟

برای پیگیری تیم‌های مورد علاقه‌ی خود می‌توانید از اپلیکیشن موبایلی لیگ اوورواچ استفاده کنید. در این اپلیکیشن می‌توانید با تنظیم کردن گزینه‌های اسپویلر، بدون این که از نتیجه‌ی مسابقات پایان‌یافته آگاه شوید، به تماشای آن‌ها بپردازید. نسخه‌های اندروید و آی‌او‌اس را می‌‌توانید از این لینک‌ها دریافت کنید.

 

آیا پوسته‌های جدیدی وجود خواهند داشت؟

بلیزارد به‌روزرسانی جدیدی برای بازی اوورواچ منتشر کرده است که در کنار موارد دیگر، پوسته‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شده است. در کل 312 مورد وجود دارند که هر شخصیت از هرکدام از تیم‌های لیگ یکی را دریافت خواهد کرد. شما می‌توانید یکی از این پوسته‌ها را به رایگان دریافت کنید اما برای دریافت بقیه باید مبلغی را پرداخت کنید.

 

چند بخش و چند تیم در این لیگ حضور دارند؟

 

بخش آتلانتیک:

Boston Uprising
Florida Mayhem
Houston Outlaws
London Spitfire
New York Excelsior
Philadelphia Fusion
Pacific Division

 

 

بخش پسیفیک:

Dallas Fuel
Los Angeles Gladiators
Los Angeles Valiant
San Francisco Shock
Seoul Dynasty
Shanghai Dragons

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.