Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ترامپ فروش جنگنده F-52 که فقط در Call of Duty وجود دارد را اعلام کرد!

0

در آخرین اظهار نظر خنده‌دار رییس جمهور تازه‌ی امریکا که حالا یک سال از دوران ریاست جمهوری او می‌گذرد، دونالد ترامپ اعلام کرده که ایالات متحده فروش جنگنده‌های F-52 را آغاز کرده است. نکته این‌جا است که این جنگنده‌ها وجود خارجی ندارند! جنگنده F-52 که جزو پیشرفته‌ترین نسل هواپیماهای جنگی ارتش آمریکا هستند، فقط در بازی Call of Duty: Advanced Warfare وجود دارند! در واقع تکنولوژی هنوز به آن‌جا نرسیده که این هواپیماها تولید شوند! چه رسد به این‌که رییس جمهور گیج آمریکا از فروش آن‌ها به کشورهای دیگر پرده بردارد.

البته این موضوع می‌تواند یک اشتباه لفظی هم بوده باشد. به گزارش گیم‌نیوز به نقل از واشنگتن پست، ترامپ در سخنانی روز گذشته اعلام کرد که:

در ماه نوامبر ما تحویل جت‌های جنگی F-52 و F-35 را آغاز کردیم.

او در ادامه گفته است که آن‌ها در مجموع 52 جنگنده آماده‌ی تحویل دارند و “تحویل آن‌ها را کمی زودتر از برنامه” شروع کرده‌اند. ظاهرا خیلی زودتر از برنامه! چون این جنگنده‌ها دارند حتا قبل از تولید شدن به دست خریدارها می‌رسند! چطور است فکر کنیم که ترامپ این جنگنده‌های فوق پیشرفته را که در یک بازی با تم فضایی و تخیلی که در آینده می‌گذرد پرینت سه بعدی کرده و به کشور مقصد فروخته باشد؟ از او بعید نیست.

البته واشنگتن پست در گزارش خود اشاره می‌کند که احتمالا ترامپ، که سابقه‌ی گاف‌های لفظی زیادی دارد در حین سخنرانی عدد 52 که مجموع تعداد جنگنده‌ها بوده را با مدل جنگنده‌های F-35 اشتباه کرده و این گاف جدید را داده است. با این‌حال، عدد 52 در مقابل حرف F همه‌ی ما را به یاد بازی Call of Duty: Advanced Warfare می‌اندازد!

ترامپ حتما پای اشتباه خود می‌ایستد، چون قبلا هم از یک کشور خیالی آفریقایی به نام «نامبیا» حرف زده بود و بعید است شما اشتباه تایپی توئیتری او با لفظ covfefe را از یاد برده باشید!

 

منبع theverge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.