Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کیانو ریوز تهیه‌کننده‌ی سریال جان ویک خواهد بود

0

فیلم سینمایی جان ویک 3 (John Wick: Chapter 3) تا سال 2019 میلادی اکران نخواهد شد اما با این وجود دنیای این فیلم گسترش پیدا خواهد کرد. شبکه‌ی استارز تائید کرده است که در حال حاضر مشغول ساخت اسپین‌آفی در این فیلم اکشن با بازی کیانو ریوز است. پیش از این در ماه ژوئن سال 2017 هم یک اقتباس تلویزیونی از این فیلم در دستور ساخت بود اما اکنون می‌دانیم که برنامه‌ها و نقشه‌ها برای ساخت این سریال جدی هستند و قرار است که ساخته شود.

این سریال که The Continental نام دارد بر روی هتل قاتل‌ها از دو فیلم اول جان ویک متمرکز خواهد بود. شبکه‌ی استارز طی بیانیه‌ای گفته است: «این سریال که در نسخه‌ی فراواقعی از شهر لس‌آنجلس اتفاق می‌افتد، دوز اکشن و طنز خشک موجود در فیلم‌های جان ویک را حفظ خواهد کرد.»

کریس آلبرش،رئیس و مدیر ارشد اجرایی استارز، در این باره گفته است: «واقعا مشابه این سریال در تلویزیون یافت نمی‌شود. The Continental قرار است تا سکانس‌های مبارزه‌ای و تیراندازی‌های پر تنش میان قاتلین حرفه‌ای و اهدافشان را داشته باشد؛ چیزی که طرفداران فیلم‌های جان ویک از این مجموعه انتظار دارند. همچنین قرار است تا شخصیت‌های جدید و کاملی به این مجموعه افزوده شوند که قرار است محیط زیرزمینی دنیای فیلم را تکمیل کنند.

با این که این شبکه هنوز تصمیم خود را مبنی بر حضور یا عدم حضور کیانو ریوز در این سریال نگرفته است، آلبرش در مصاحبه‌ با خبرنگاران در تور Television Critics Association اعلام کرد که این بازیگر به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی در این سریال حضور نخواهد داشت. با این حال سریال از لحاظ زمانی همگام با تایم‌لاین فیلم‌های جان ویک پیش خواهد رفت.

کریس کالینز (از عوامل سریال Sons of Anarchy) به عنوان نویسنده و گرداننده‌ی این سریال فعالیت خواهد کرد. کیانو ریوز و نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی جان ویک یعنی درک کلستاد نیز به عنوان تهیه‌کنندگان ارشد این پروژه در آن حضور خواهند داشت. لازم به ذکر است که تاریخ پخش این سریال هنوز مشخص نشده است. برای بررسی اختصاصی گیم نیوز از اولین فیلم جان ویک به این لینک مراجعه کنید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.