Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پنج پیش درآمد سریال Game of Thrones تا سال ۲۰۲۰ پخش نمی‌شوند

0

فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) تا سال 2019 پخش نخواهد شد. با این حال HBO ظاهرا قرار نیست به این راحتی از این سریال دل بکند. در گذشته نیز خبرهایی از ساخته شدن چند پیش درآمد سریال Game of Thrones به طور هم‌زمان رسید. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

کیسی بلویز (Casey Bloys) مدیر برنامه‌های شبکه حالا تایید کرده است که همه‌ی این قسمت‌های فرعی سریال بازی تاج و تخت در دست ساخت هستند، اما طرفداران نباید به این زودی منتظر دیدن آن‌ها باشند.

در گفتگویی با هالیوود ریپورتر بلویز گفت که سال 2020 نزدیک‌ترین تاریخی است که طرفداران می‌توانند یک قسمت فرعی از دنیای سریال بازی تاج و تخت را در تلویزیونی ببینند.

او با اشاره به ساخته شدن پیش درآمد سریال Game of Thrones در شبکه‌ی HBO گفت:

هیچ چیزی تا قبل از حداقل یک سال بعد از پخش آخرین فصل سریال از این شبکه پخش نخواهد شد.

ظاهرا قرار نیست که شبکه آخرین فصل از سریال را تولید کند و بالافاصله به سراغ ادامه‌ی داستان آن برود.

در همین خصوص...
1 از 57

در ماه نوامبر گزارشی مبنی بر این‌که قسمت‌های فرعی سریال همه پیش درآمد سریال Game of Thrones هستند منتشر شد. یکی از این قسمت‌ها را خالق بازی تاج و تخت یعنی جرج آر. آر مارتین می‌نویسد و برایان کاگمن از تهیه‌کنندگان سریال او را در این امر همراهی می‌کند.

مارتین در این باره گفته بود:

می‌توانم بگویم که مثل بقیه‌ی پایلوت‌ها [قسمت آزمایشی] این یکی هم یک پیش درآمد است به جای دنباله،‌ یک وارث است به جای یک قسمت فرعی.

او همچنین اشاره کرد که سریالی که برایان تهیه می‌کند طرفداران کتاب را بسیار خرسند خواهد کرد. این قسمت قرار است در یکی از برهه‌های بسیار جذاب زمانی تاریخ وستروس رخ دهد. مارتین ظاهرا در تمام مراحل ساخته شدن این سریال حاضر خواهد بود.

قبلا اعلام شده بود که فصل آخر سریال Game of Thrones تنها شش قسمت دارد و تا سال 2019 پخش نخواهد شد. شما می‌توانید قسمت‌های فصل هفتم را در گیم‌نیوز مرور کرده و نقد هر قسمت را بخوانید.

 

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.