Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جزئیات بیشتری از بازی Metal Gear Survive مشخص شد

0

تنها یک ماه به انتشار بازی Metal Gear Survive باقی مانده و هم‌اکنون کونامی جزئیاتی در رابطه با این بازی را تائیدکرده است. این بازی، اولین عنوان از این سری است که پس از جدا شدن خالق آن، یعنی هیدئو کوجیما، از شرکت ساخته می‌شود. یکی از بزرگترین اطلاعاتی که در یکی از جلسات پیش‌نمایش Metal Gear Survive در مورد این بازی به دست آورده‌ایم این است که برای انجام این بازی –حتی بخش تک‌نفره‌ی آن- به طور دائم به اینترنت نیاز دارید. این موضوع در بازی‌های رایانه‌ای آنچنان چیز جدیدی نیست و بازی‌هایی مانند Destiny 2 و دیگر بازی‌هایی که تمرکز آن‌ها روی حالت آنلاین قرار دارند نیز به طور دائمی به ارتباط با اینترنت نیاز دارند.

کونامی گفته ‌است که بازی Metal Gear Survive از این رو به صورت دائمی به اتصال به اینترنت احتیاج دارد که بازی قادر باشد تجربه‌ی همزمانی را هنگام تغییر دادن حالت بازی از تک‌نفره به چندنفره توسط بازیکن داشته باشد.

یکی دیگر از جزئیاتی که راجع به بازی Metal Gear Survive به دست آورده‌ایم این است که بازی دارای فروشگاه درون بازی خواهد بود که بازیکنان می‌توانند در آن ارز مجازی خریداری کنند. مانند بسیاری دیگر از بازی‌های طراز اول، بازیکنان می‌توانند سکه‌های درون بازی را یا از طریق بازی کردن و یا پرداخت پول به دست آورند. اگر به خاطر داشته باشید، بازی قبلی این مجموعه، یعنی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نیز دارای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای می‌شد و نمی‌توان این موضوع را چیز جدیدی برای این مجموعه دانست. در تصویر بالا می‌توانید ببینید که در فروشگاه بازی Metal Gear Survive چه آیتم‌هایی برای خرید وجود دارد. به خاطر داشته باشید که ساخت این بازی هنوز نهایی نشده‌ است و به همین خاطر، ممکن است برخی چیز‌ها در مورد آن تغییر کنند.

مدیر برند کونامی، جنیفر سانگ، در خصوص مدت‌زمان بازی گفته است که می‌توانید انتظار چیزی در حدود 15 الی 20 ساعت از بخش داستانی این بازی داشته باشید. البته بسته به نحوه‌ی بازی شما ممکن است این اعداد آن‌چنان در مورد شما صدق نکند. همچنین باید توجه داشته باشید که بازی علاوه بر حالت چندنفره، قابلیت بازی به صورت همکاری دونفره را نیز داراست و گزینه‌های بیشتری برای شما وجود دارد تا جدا از بخش داستانی به انجام این بازی بپردازید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.