Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار بسته‌های الحاقی و تور اکتشافی بازی Assassin’s Creed: Origins مشخص شد

شرکت یوبی‌سافت تاریخ انتشار اولین بسته‌ی قابل دانلود بازی Assassin’s Creed: Origins به نام «مخفی شدگان» (the Hidden Ones) را اعلام کرد. همچنین در کنار این موضوع، تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی قابل دانلود بعدی این بازی نیز مشخص شد. هفته‌ی آینده، بازیکنان بازی Assassin’s Creed Origins قادر خواهند بود تا The Hidden Ones را دانلود کنند. تریلر این بازی را از اینجا مشاهده کنید.

برای مطالعه‌ی مطلب اختصاصی گیم‌نیوز درمورد موسیقی متن بازی Assassin’s Creed Origins به این لینک مراجعه کنید.

«مخفی شدگان» یک بسته ی گسترش‌دهنده‌ی داستان محور است که چهار سال پس از رویداد‌های بازی Assassin’s Creed Origins اتفاق می‌افتد و در آن بازیکنان خواهند دید که «برادری» با نیرو‌های اشغال‌گر رومی به مشکلات بزرگی برخورده است.

این بسته‌ی گسترش‌دهنده نه‌تنها در منطقه‌ای جدید از دنیای بازی به نام شبه جزیره‌ی سینا اتفاق خواهد افتاد، بلکه محدودیت سطح بازیکنان را نیز به 45 افزایش می‌دهد. بازیکنان همچنین قادر خواهند بود که از چهار سلاح افسانه‌ای جدید، یک پوشش جدید، دو مرکب تازه و تعداد زیادی اسلحه و دو سطح جدید برای تمامی آیتم‌های ساخته‌شده بهره‌مند شود.

بسته‌ی قابل دانلود The Hidden Ones از تاریخ 23 ژانویه برای تمامی دارندگان سیزن پس بازی Assassin’s Creed Origins در دسترس خواهد بود. همچنین علاقه‌مندان قادر خواهند بود تا آن را به صورت جداگانه نیز خریداری نمایند.

همچنین پیش از انتشار بسته‌ی قابل دانلود ذکر شده، یک به‌روزرسانی هم برای بازی Assassin’s Creed Origins منتشر می شود. در این به‌روزرسانی میزان لوت Heka با آیتم‌هایی از بسته‌های Nightmare، First Civilization، Gladiator و Wacky افزایش پیدا خواهد کرد. در این به‌روزرسانی همچنین این امکان به بایِک داده خواهد شد تا پوشش‌های خود را در فروشگاه‌ها به فروش برساند. یک کوئست جدید به نام Incoming Threat نیز به بازی افزوده خواهد شد که در واقع پیش زمینه‌ای برای دی‌ال‌سی «مخفی شدگان» است.

یوبی‌سافت همچنین تاریخ انتشار بسته‌ی قابل دانلود غیرمبارزه‌ای خود به نام The Discovery Tour را نیز مشخص کرد. این بسته‌ که پیشتر در ماه سپتامبر معرفی شده بود، به صورت رایگان برای تمامی بازیکنان Assassin’s Creed Origins در دسترس خواهد بود و می‌توانند آن را دانلود کنند. این بسته همچنین در تاریخ 20 ژانویه به صورت یک تجربه‌ی مجزا و مستقل نیز از طریق سرویس‌های Steam و Uplay در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازیکنان می‌توانند از میان دو گزینه‌ی گردش آزادانه در محیط بازی و تور‌های آموزشی که توسط تاریخ‌دانان و مصرشناسان تدارک دیده شده‌اند یکی را انتخاب کنند و در آن خط داستانی بازی و کوئست‌های آن قابل دسترس نخواهند بود.

پس از این دی‌الی‌سی، دومین بسته‌ی الحاقی قابل دانلود این بازی به نام The Curse of the Pharaohs در تاریخ 6 مارس به صورت رایگان برای تمامی دارندگان سیزن پس بازی منتشر خواهد شد و همچنین می‌‌توان آن را به صورت جداگانه خریداری کرد.

در این بسته، داستان جدیدی وجود دارد که در آن بازیکنان می‌بایست نفرین کهنی را بررسی کنند که شهر تبس را آلوده کرده است. در این بسته‌ی الحاقی که روی افسانه‌شناسی مصری متمرکز است، بازیکنانبا فرعون‌های مشهوری روبرو شوند که به زندگی بازگردانده شده‌اند. آن‌ها همچنین باید با حیوانات افسانه‌ای مصری نیز مواجه شوند. با این محتوای جدید، محدودیت سطح بازیکنان به 55 افزایش پیدا خواهد کرد و بازیکنان قادر خواهند بود تا به پوشش‌ها و آیتم‌های جدیدی دسترسی پیدا کنند که شامل سلاح‌های افسانه‌ی و کمیابی خواهد شد که همه‌گی پیرامون موضوع افسانه‌های مصری طراحی شده‌اند.

 

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.