Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: نینتندو از گجت خلاقانه‌ی سوییچ با نام Nintendo Labo رونمایی کرد

نینتندو شب گذشته از رونمایی «تجربه‌» جدیدی برای نینتندو سوییچ خبر داد. تجربه‌ای که بعد از رونمایی مشخص شد Nintendo Labo  نام دارد و پروژه‌ی عجیب دیگری از خلاق‌ترین شرکت سرگرمی‌سازی در دنیا است. به نظر می‌رسد Labo به نوعی یک مجموعه از مینی‌گیم‌های خلاقانه‌ است که به وسیله‌ی آن می‌توانید وسایلی که نقشه‌ی طراحی آن‌ها با بازی منتشر می‌شود را بسازید! در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

جزئیات این پروژه‌ی جدید هنوز به طور کامل منتشر نشده‌اند، اما با توجه به تریلر رونمایی از آن، شما در فعالیت‌هایی مثل ماهی‌گیری، پیانو زدن دوچرخه سواری و… همراه می‌شوید. برای استفاده از این محصول جدید شما باید جوی‌-کنترلرهای سوییچ را از کنسول جدا کرده و بعد از ساخت وسیله‌ی مورد نظر به آن متصل کنید تا قابل بازی شود.

بدین ترتیب شما با خریدن این محصول می‌توانید نینتندو سوییچ را به چیزی بیشتر از یک دستگاه بازی کامپیوتری تبدیل کنید و اسباب‌بازی واقعی در اختیار داشته باشید. در حال حاضر دو مدل مجزا از این محصول معرفی شده است. «کیت گوناگون» که 70 دلار قیمت دارد و «کیت روبات» که ده دلار گران‌تر است. هر دو مدل Nintendo Labo در تاریخ 20 آپریل در امریکا و 27 آپریل در اروپا عرضه می‌شوند. ست شخصی‌سازی مجزا نیز با قیمت 10 دلار برای این پروژه منتشر می‌شود که به شامل استیکر‌ها و نوارچسب رنگی است تا بتوانید خلاقیت خود را زیباتر کنید.

وبسایت رسمی Labo از امکان شخصی‌سازی سازه‌های خلق شده با استفاده از آن به وسیله‌ی استیکرها و رنگ کردن اجزا می‌گوید. اما جالب‌ترین نکته احتمالا این‌جا است:

راه‌های جدید را برای استفاده از سازه‌های خودتان متصور شوید… و آن‌ها را به واقعیت تبدیل کنید.

به نظر نمی‌رسد که نینتندو با این جملات بخواهد امکان ساخته شدن بازی‌های کاملا بدیع به بازی‌کنندگان را وعده دهد. ظاهرا منظور این است که می‌شود با استفاده از خلاقیت‌تان به طرح‌های تازه‌ای با استفاده از این محصول هم برسید. پس نیاز نیست همیشه به طرحی که همراه آن است تکیه کنید.

 

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.