Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: دقیق‌ترین اقتباس از هری پاتر در راه موبایل است

استودیوی بازی‌های موبایل Jam City اولین تیزر تریلر از همکاری اخیرش با شرکت برادران وارنر برای ساخت یک بازی نقش آفرینی موبایل از مجموعه‌ی هری پاتر را منتشر کرد. با انتشار جزئیات جدید از این اقتباس دنیای هاگوارتز باید مطمئن بود که حالا دقیق‌ترین اقتباس از هری پاتر در راه موبایل است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

در این بازی کاربران یک دانش‌آموز مدرسه‌ی هاگوارتز را به دلخواه خود می‌سازند، در کلاس‌ها شرکت می‌کنند، جادو یاد می‌گیرند، با دیگران دوست یا رقیب می‌شوند و تصمیماتی می‌گیرند که بعدا می‌تواند در مسیر داستان برایشان تعیین کننده باشند. در پایان سال‌های تحصیلی، شخصیت دانش‌آموزان هاگوارتز به یک جادوگر خوب یا بد تبدیل می‌شود!

Harry Potter: Hogwarts Mystery یک تجربه‌ی نقش آفرینی در مورد جادو، دوستی و زندگی به عنوان یک دانش آموز مدرسه‌ی هاگوارتز است.

کریس دی‌ولف مدیر مجموعه‌ی جم سیتی با اشاره به این نکته در مورد رونمایی از بازی در بهار امسال هم وعده داد.

بازی در مقطع زمانی تولد هری و ورود او به هاگوارتز رخ می‌دهد. شما در بازی می‌توانید با توجه به میزان پیشرفت خود، مدام کاراکتر خود را تغییر داده و آن را به‌روزرسانی کنید. در بدو ورود به یکی از چهار دانشکده‌ می‌پیوندید و بعد متناسب با آن در کلاس‌ها شرکت و تجربیات منحصر به فرد به دست می‌آورید.

در بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery هم ماموریت‌های مهم و طولانی یافت می‌شوند و هم می‌توانید در ماموریت‌های فرعی و جانبی مثل کوئست‌های رابطه شرکت کنید. بازی از یک سیستم تازه استفاده می‌کند که طبق آن تصمیمات بازی‌کننده در هر دو نوع ماموریت‌ها بر روی اتفاقات بعدی داستان و نیز چگونگی برخورد دیگر شخصیت‌های بازی تغییر ایجاد می‌کنند.

این بازی که به صورت رسمی توسط برادران وارنر تایید شده است را شرکت Portkey Games در بهار آینده برای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد کرد. در حال حاضر این‌که هری پاتر در راه موبایل است را طرفداران باید غنیمت بشمارند.

«هری پاتر: راز و رمز هاگوارتز» برای اندروید و iOS عرضه می‌شود.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.