Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دی کاپریو در فیلم جدید تارانتینو چه نقشی خواهد داشت؟

0

حضور لئوناردو دی کاپریو در فیلم جدید تارانتینو با ثبت قرارداد این بازیگر و کارگردان شناخته شده در هفته‌ی گذشته قطعی شد. فیلم بعدی تارانتینو که هنوز نام و نشان آن مشخص نیست در مورد قتل‌های خانواده‌ی منسون است که در همان مقطع گریبان همسر «رومن پولانسکی» یعنی شارون تیت را نیز گرفت. با اضافه شدن دی‌‌کاپریو به جمع بازیگران این فیلم، گمانه‌زنی‌ها در مورد نقش او هم قوت گرفته است.

هفته‌ی گذشته وقتی ددلاین خبر پیوستن لئوناردوی صاحب اسکار به فیلم تارانتینو را منتشر کرد، شائبه‌ی ایفای نقش «چارلز منسون» توسط او رد شد. به گزارش گیم‌نیوز جزئیات تازه‌ای از نقش دی‌کاپریو در این فیلم منتشر شده است.

دی کاپریو در فیلم جدید تارانتینو نقش بازیگری خیالی را بازی می‌کند که پیش‌تر در یک مجموعه‌ی تلویزیونی با نام Bounty Law که در سال‌های 1958 تا 1963 پخش می‌شده بازی می‌کرده و حالا می‌خواهد وارد دنیای سینما شود. او در این راه شکست می‌خورد و حالا در سال 1969 با حاضر شدن در مجموعه‌های دیگر به عنوان بازیگر میهمان روزگار می‌گذراند. او همچنین به فکر رفتن به ایتالیا هم هست چون به گوشش رسیده که در این کشور اروپایی فیلم‌های وسترن فراوان با بودجه‌ی کم ساخته می‌شوند.

بر اساس گزارش ددلاین، فیلم جدید امضای «پالپ فیکشن» تارانتینو را به همراه خواهد داشت. با این‌که هنوز منظور دقیق این حرف مشخص نیست، احیانا باید منتظر یک داستان‌گویی پیچیده و غیرخطی در این فیلم به مانند آن‌چه در پالپ‌ فیکشن انجام شده بود باشیم. فیلم Pulp Fiction که موفق‌ترین اثر تارانتینو محسوب می‌شود، چند داستان را به طور همزمان و در یک خط زمانی به هم ریخته و نامنظم دنبال می‌کند.

حضور دیگر بازیگران فیلم جدید تارانتینو هنوز قطعی نشده است اما قبلا اعلام شده بود که مارگو رابی در این فیلم نقش شارون تیت را بازی خواهد کرد. ددلاین احتمال می‌دهد که تام کروز نیز به این فیلم ملحق شود. قبلا از برد پیت و آل پاچینو هم برای بازی در این فیلم نام برده شده بود.

فیلم بعدی تارانتینو با حضور دی‌کاپریو در تابستان سال 2019 اکران خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.