Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تمامی جزئیات به‌روزرسانی جدید Final Fantasy 14: Stormblood

آپدیت بازی Final Fantasy 14: Stormblood به نام «ظهور خورشید جدید» (Rise of a New Sun) در آخر همین ماه منتشر خواهد شد. تریلر جدیدی برای این بازی امروز معرفی شد و بازیکنان Final Fantasy 6 با برخی از قسمت‌های آن آشنا خواهند بود.

به‌روزرسانی 4.2 بازی Final Fantasy 14: Stormblood یعنی «ظهور خورشید جدید»، در تاریخ 30 ژانویه منتشر خواهد شد و اسکوئر اینکس اطلاعاتی را راجع به این که بازیکنان انتظار چه مواردی را باید داشته باشند در دسترس قرار داده است.

در این به روزرسانی بازیکنان در آخرین بخش رید‌های اومگا شرکت خواهند کرد، دو دانجن جدید برای اکتشاف در اختیارشان خواهد بود و در نبردی جدید، با اولین ارباب افسانه‌ای به نام Byakko روبه‌رو خواهند شد.

رید جدید Omega: Sigmascape چهره‌های آشنایی از بازی فاینال فانتزی 5 را در خود داشت و تریلر امروز نشان می‌دهد که Sigmascape ویژگی‌هایی دارد که یادآور بازی فاینال فانتزی 6 خواهند بود.

در ابتدای این تریلر می‌توانید قطار‌های روح را ببینید که در بازی فاینال فانتزی 6 به نام Phantom Train شناخته می‌شدند. این قطار ابتدا در بازی فاینال فانتزی 6 به نمایش درآمده بود و در واقع لوکیشن یک دانجن بود که موتور آن نقش باس را ایفا می‌کرد.

در انتهای این ویدئو، کفکا پالازو نشان داده می‌شوند. او شخصیت اصلی بازی فاینال فانتزی 6 بود که از دیالوگ‌های تک‌خطی استفاده می‌کند و به عنوان یک شخصیت جامعه‌گریز شناخته می‌شد که خنده‌های تیزی داشت. جزئیاتی راجع به کفکا در اختیار گذاشته نشده است اما اسکوئر اینکس لیستی از قابلیت‌ها و امکانات به‌روزرسانی 4.2 این بازی را در اختیار گذاشته است که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد:

 

کوئست‌های داستانی اصلی جدید

به خاطر اعمال قهرمانانه‌ی جنگجوی روشنایی و بازگشت راوبان، آلا میگو به سرعت مسیر بهبودی را می‌پیماید. اوضاع در شرق اما مساعد نیست و شایعه‌هایی درباره‌ی بیرون آمدن دوما وجود دارد.

رید دانجن جدید

بخش جدید مجموعه رید‌های امگا، یعنی Omega: Sigmascape به بررسی و آزمودن هرچه بیشتر توانایی‌های جنگجوی روشنایی می‌پردازد. شخصیت‌های آشنایی از فاینال فانتزی 5 در حال حاضر  وجود دارند و Sigmascape نیز مملو از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که یادآور فاینال فانتزی 6 هستند.

مبارزه‌ی سطح‌بالای جدید

در این آزمون جدید و چالش‌برانگیز که شروع‌کننده‌ی مجموعه‌ای از کوئست‌های جانبی جدید است، با یکی از چهار ارباب به نام Byakko آشنا خواهید شد.

دانجن‌های جدید

دو دانجن سطح‌ بالای جدید به نام‌های Hells’ Lid و The Fractal Continuum (دشوار) نیز به بازی اضافه می‌شوند.

کوئست‌های جدید قبایل حیوانات

ویرا، یکی از قبایل مارمانند آنانتا که مدت‌هاست با فرستادن جنگجویان خود از تلاش‌های جبهه‌ی مقاومت پشتیبانی کرده‌ است، هم‌اکنون از جنگجوی روشنایی تقاضای کمک دارد.

به‌روزرسانی PvP

در کنار قوانین جدید و اضافه شدن زمین‌های تمرینی «برج کریسستال»، سیستم جدید گروهی PvP بازی به گروه‌های تا سقف 6 نفر اجاره می‌دهد تا در مسابقات به رقابت بپردازند و از قابلیت چت اختصاصی گروهی برای برقراری ارتباط بهره بگیرند.

ضبط‌کننده‌ی جدید

می‌توانید مبارزات خود در رید‌ها را از زوایای مختلف بررسی کنید تا تاکتیک‌های خود را بهبود ببخشید و بهترین مبارزات خود را از زوایای گوناگون ببینید و از آن‌ها لذت ببرید.

به‌روزرسانی خانه‌ها

بخش‌ها و قسمت‌های جدیدی به هر چهار منطقه ی مسکونی بازی اضافه خواهد شد.

عمومی

اعمال بارد به روزرسانی شده‌اند؛ با استفاده از قابلیت ذخیره‌سازی جدید، جای ذخیره‌سازی بیشتری در اختیارتان است و تجهیزات جدیدتری نیز به بازی افزوده شده‌اند.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.