Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: ۱۵ دقیقه‌ از گیم‌پلی بازسازی Shadow of the Colossus

بیش از یک دهه از انتشار نسخه‌ی اصلی این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 2 می‌گذرد و هم‌اکنون بازسازی Shadow of the Colossus آن را به میادین بازگردانده‌است. نسخه‌ای از این بازی که هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن 4 تدارک دیده شده است، یک ریمستر اچ‌دی نیست و در واقع یک بازسازی کامل از این بازی است که توسط استودیو بلوپوینت گیمز ساخته شده است. از جمله عناوینی که در کارنامه‌ی این استودیو قرار دارند می‌توان به Uncharted: The Nathan Drake Collection و Gavity Rush: Remastered اشاره کرد و می‌توان با اطمینان گفت که می‌توان انتظارات بالایی از آن داشت.

تریلر بازسازی Shadow of the Colossus برای پلی‌استیشن 4 را از اینجا ببینید.

ویدئوی Arekkz که در بالا آمده است 15 دقیقه‌ی ابتدای گیم پلی بازی را نشان می‌دهد که شامل مبارزه ی کامل با اولین کلوسوس می‌شود و همچنین بخشی از محیط بازسازی‌شده در این بازی را نیز به نمایش می‌گذارد.

می‌توان به سادگی بهبود‌های گرافیکی متعدد این بازی را مشاهده کرد. نورپرازی بسیار خارق‌العاده به نظر می‌رسد و این زمانی خود را نشان می‌دهد که Wander در میان مناطق روشن و تاریک رفت و آمد می‌کند. علاوه بر این، نحوه‌ی تکات خوردن موهای کلوسوس در باد حقیقتا حیرت‌انگیز است.

سونی پیش از این ویدئویی برای مقایسه‌ی نسخه‌های پلی‌استیشن 2، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 بازی Shadow of the Colossus منتشر کرده بود و همچنین اطلاعاتی را در رابطه با تفاوت‌های حالات ویدئویی «سینماتیک» و «عملکرد» در اختیار گذاشته بود. حالت اول نرخ تصویر 30 فرم در ثانیه را هدف می‌گیرد و رندر کردن را تغییر می‌دهد و حالت دوم نرخ تصویر را تا 60 فرم در ثانیه افزایش می‌دهد.

بازسازی بازی Shadow of the Colossus  نه‌تنها جنبه‌های بصری بازی را بهبود بخشیده‌ است، بلکه نحوه‌ی کنترل بازی را نیز تحت تاثیر قرار داده. بلوپوینت در این رابطه گفته است که آن‌ها قصد دارند بازی‌های کلاسیک را مدرن کنند و در این راه می‌خواهند آنچه بازی اصلی را خاص می‌کرده نگه دارند و از قالب اصلی بازی استفاده کرده و روی آن کار کنند.

بازسازی بازی Shadow of the Colossus در تاریخ 6 فوریه‌ی سال 2018 برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.