Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویدئو‌های کوتاه جدیدی از فیلم Tomb Raider منتشر شد

0

فیلم Tomb Raider جدید با بازی بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار یعنی آلیشیا ویکاندر در نقش اصلی، قرار است تا در ماه مارس به مرحله‌ی اکران برسد. تاکنون تریلر‌های کاملی را از این فیلم دیده‌ایم. برای تماشای تریلر فیلم می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. هم‌اکنون شرکت برادران وارنر دو تریلر کوتاه و جمع‌و‌جور را برای این فیلم تدارک دیده است که می‌توانید آن‌ها را در این مطلب تماشا کنید.

این دو تریلر کوتاه جدید قسمتی از داستان فیلم Tomb Raider را می‌سازند که به نظر می‌رسد بی‌شباهت به بازی ویدئویی ریبوت سال 2013 نباشد که به عنوان داستان پیش‌زمینه‌ای برای شخصیت اصلی عمل می‌کرد. در این تریلر‌ها می‌بینیم که کرافت برای پیدا کردن پدر گمشده‌اش به جزیره‌ای سفر می‌کند و با شخصیتی منفی که نقش آن را والتون گاگینز (از بازیگران سریال فرزندان آشوب) بازی می‌کند درگیر می‌شود. هر دو این تریلر‌ها از نسخه‌ای ریمیکس شده از قطعه‌ی Survivor از گروه Destiny Child استفاده می‌کنند.

فیلم Tomb Raider را رور یوتانگ کارگردانی کرده است و دنیل وو، بازیگر فیلم وارکرافت، نیز در آن به نقش‌آفرینی می‌پردازد. تولید این فیلم بر عهده‌ی گراهام کینگ بوده است که برای فعالیتش در فیلم The Departed (اثر مارتین اسکورسیزی) توانست یک جایزه‌ی اسکار را از آن خود کند. فیلم Tomb Raider قرار است تا در تاریخ 16 مارس اکران شود.

در فیلم سال 2001 مجموعه‌ی Tomb Raider، آنجلینا جولی نقش لارا کرافت را بر عهده داشت و همچنین مجددا این نقش را در فیلم Tomb Raider سال 2003 به نام Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life نیز ایفا کرد. این دو فیلم روی هم رفته 431 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشتند و با وجود به دست آوردن این موفقیت، چیزی در حدود 15 سال طول کشیده است تا این مجموعه مجددا احیاء شود.

در مورد جنبه‌های دیگر فرنچایز باید گفت که در ماه دسامبر به صورت رسمی اعلام شده بود که یک بازی جدید Tomb Raider در راه است. اسکوئر اینکس در بیانیه‌ی کوتاهی این موضوع را تائید کرده بود، اما نام، پلتفرم و تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نشده است.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.