Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای فیفا ۱۸ برای تازه‌کارها؛ آموزش نقل و انتقالات FIFA 18

14

سیستم نقل و انتقالات FIFA 18 تغییرات بسیاری نسبت به نسخه‌ی قبلی این بازی داشته‌ است. پیش از این شما می‌توانستید تنها یک نامه بفرستید و سپس ایمیلی دریافت کنید که به شما می‌گفت آیا درخواست شما پذیرفته شده است یا خیر. اکنون این روند بسیار پیشرفته‌تر شده است. در حال حاضر شما می‌توانید به صورت رو در رو با نمایندگان تیم مقابل به مذاکره بنشینید و جزئیات انتقالات مدنظر خود را بررسی و موشکافی کنید که شامل بندهای فروش در قرارداد بازیکنان و جابه‌جا کردن بازیکنان می‌شود.

در صورتی که هنگام نصب و یا اجرای بازی FIFA 18 روی پی‌سی به مشکل برخورده‌اید و یا می‌خواهید سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را بررسی کنید، به این مطلب مراجعه کنید.

زمانی که این کار انجام شود و بر سر مبلغی به توافق برسید، بازیکن را به اتاق دعوت می‌کنید و قراردادی را که می‌خواهید به او پیشنهاد بدهید را با وی در میان می‌گذارید و تمامی مبالغ موجود در قرار داد و بندهایی را او می‌بایست با آن‌ها موافقت کند را با او به اشتراک می‌گذارید. این روش بسیار واقع‌گرایانه‌تر و درگیرکننده‌تر است اما پیچیدگی‌هایی نیز دارد که باید به آن‌ها عادت کنید.

اگر نمی‌دانید که چگونه باید این کار‌ها را انجام دهید، در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید تا مروری جامع بر نحوه‌ی صورت گرفتن نقل و انتقالات در بازی فیفا 18 داشته باشیم.

برای مطالعه‌ی مطلب آموزشی گیم نیوز درباره‌ی بازی FIFA 18 (پاس‌کاری) اینجا کلیک کنید.

برای مطالعه‌ی مطلب آموزشی گیم نیوز درباره‌ی بازی FIFA 18 (دفاع) اینجا کلیک کنید.

برای مطالعه‌ی مطلب آموزشی گیم نیوز درباره‌ی بازی FIFA 18 (شوت و ضربات ایستگاهی) اینجا کلیک کنید.

 

اساس نقل و انتقالات در FIFA 18:

با این که سیستم نقل و انتقالات FIFA 18 جدید و تازه است، الزاما نباید پیچیده و دشوار باشد. بیایید با هم به یک مثال دقت کنیم.

در این مثال، تیمی مبلغی را برای یکی از بازیکنان من پیشنهاد داده است. قسمت سبز سمت راست به ما نشان می‌دهد که می‌توان انتظار چه مبلغی را برای فروش این بازیکن داشت. از آن‌جایی که پیشنهاد تیم دیگر در محدوده‌ی قیمت مورد انتظار قرار دارد و این بازیکن سن بالایی دارد و در هر صورت نمی‌تواند زمان زیادی را به بازی کردن بپرازد، می‌توان به راحتی او را با همان مبلغ پیشنهاد داده شده به تیم مقابل فروخت.

تنها کاری که باید در این قسمت انجام دهیم این است که قسمت Show Actions را انتخاب کرده و با رفتن به قسمت Accept Offer، کار را نهایی کنیم. پس از این بازیکن مدنظر مشغول مذاکرات با تیم دیگر می‌شود و بعد از آن قرارداد موردنظر عملی می‌شود. به همین سادگی.

 

محول کردن انتقالات به دستیار خود:

اگر می‌خواهید یک بازیکن را خریداری کنید و یا هنگام فروختن یک بازیکن، سر قیمت آن مبلغ بالاتری را درخواست کنید و علاقه یا وقت کافی برای این کار ندارید تا بتوانید به طور کامل غرق سیستم جدید نقل و انتقالات بشوید می‌توانید این انتقالات را به دستیار خود محول کنید.

این کار بسیار ساده است و تا حدودی شبیه به شیوه‌ی انجام شدن انتقالات در نسخه‌های پیشین بازی خواهد بود. شما می‌توانید به سادگی به دستیار خود بگویید که از چه مبلغی پیشنهادات خود را شروع کند و این که سقف پیشنهادات او را نیز مشخص کنید و او را راهی مذاکرات کنید. در صورت موفق بودن عملیات، دستیار شما پس از چهار روز با جزئیات انتقالی که مسئولیتش را بر عهده داشته است به شما گزارش خواهد داد.

شما همچنان حرف آخر را در زمینه‌ی قبول یا رد کردن قرارداد انتقالی که او تدارک دیده را دارید و در صورتی که می‌بینید جزئیات قرارداد باب میل شما نیست می‌توانید خودتان با تیم مقابل وارد مذاکرات شوید.

نکته‌ی کلیدی در این قسمت این است که هنگام خریدن یک بازیکن اطمینان حاصل کنید که او را به خوبی تحت نظر داشته‌اید و سپس دستیار خود را مسئول انجام مذاکرات برای خرید او کنید. این موضوع از این جهت اهمیت دارد که استعدادیاب شما می‌تواند تخمین بزند که ارزش بازیکن در چه حد است و چه مبلغی را می‌بایست برای خرید این بازیکن پیشنهاد دهید. در غیر این صورت، بدون داشتن دانش کافی درباره‌ی ارزش واقعی بازیکن خود وارد مذاکرات می‌شوید.

شما درواقع می‌توانید رقم اولیه‌ی پیشنهادی خود را کمتر از آنچه که استعدادیاب شما به شا پیشنهاد داده است ارائه کنید. او ممکن است اشتباه کرده باشد. همچنین دستیار شما می‌تواند در صورت عدم موافقت تیم مقابل با رقم پیشنهادی شما، آن را بالاتر ببرد. با این حال اگر به عنوان رقم اولیه‌ی پیشنهاد خود، چیزی پایین‌تر از رقم پیشنهاد‌شده توسط استعدادیاب را انتخاب کنید، ممکن است قرارداد بهتری به دست بیاورید.

با این وجود، فرستادن دستیارتان و محول کردن وظیفه به او همیشه بهترین انتخاب نیست. برای مثال او هنگام فروش یکی از بازیکنان خودتان، همیشه یک بند  سود از فروش به قرارداد اضافه نمی‌کند. اگر در حال فروش یک بازیکن باشید که بتواند آینده‌ی خوبی داشته باشد، در صورتی که باشگاه مقابل زمانی تصمیم بگیرد بازیکن را بفروشد، حتی 10% نیز می‌تواند رقم مناسبی باشد. شاید این برای شما قابل هضم نباشد که دستیارتان قرار دادن این بند در قرارداد بازیکن را فراموش کند و به همین خاطر است که پیشنهاد می‌کنیم خودتان شخصا وارد جریان قرارداد‌ شوید.

 

 

نقل و انتقالات FIFA 18 را خودتان به دست بگیرید:

اگر تصمیم بگیرید که می‌خواهید خودتان انتقالات را به دست بگیرید، می‌توانید به صورت کامل روی این که چه مبلغی به تیم مقابل پیشنهاد دهید و یا این که چه پیشنهادی را قبول کنید کنترل داشته باشید. این به این معنی است که موارد زیادی را باید در نظر داشته باشید و نکات جدید زیادی هستند که باید آن‌ها را فرابگیرید. در ادامه برخی از نکات کلیدی که هنگام ارائه‌ی پیشنهاد اولیه باید در نظر داشته باشید را آورده‌ایم:

 

بند فسخ:

اگر تیمی با شما قرارداد نمی‌بندد و یا این که می‌خواهید سریعا کار‌ها را انجام دهید، می‌توانید هزینه‌ی فسخ قرارداد بازیکن را بپردازید و با از میان برداشتن مذاکرات با باشگاه مقابل، مستقیما با خود بازیکن وارد مذاکرات شوید. همه‌ی بازیکن‌ها این بند را در قرارداد خود ندارند و اگر داشته باشند، معمولا به میزان قابل‌توجهی بالاتر از مبلغی است که می‌توانید در مذاکرات رودررو به دست بیاورید. در ادامه‌ی این مطلب بیشتر به این مسئله خواهیم پرداخت.

 

هزینه‌ی انتقال:

ساده‌ترین راه خرید و فروش بازیکنان این است که با تیم مقابل، بر سر یک مبلغ مشخص به توافق برسید. برای تصمیم‌گیری درباره‌ی این مبلغ می‌توانید از رقم تخمینی استعدادیاب خود کمک بگیرید اما همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد، شما ملزم به استفاده از همان مبالغ پیشنهادی نیستید.

 

جابه‌جایی بازیکن:

اگر سرمایه‌ی لازم برای خرید یک بازیکن را ندارید، می‌توانید پیشنهاد دهید که یکی از بازیکنان تیم خود را با تیم مقابل معاوضه کنید. تیم مقابل به شما می‌گوید که دنبال چه بازیکنی می‌گردد و اگر علاقه‌مند به معاوضه‌ی بازیکن باشند، این گزینه در جای اول قرار می‌گیرد. با این حال حواس خود را جمع کنید که بازیکنی را پیشنهاد ندهید که بسیار بیش از بازیکن تیم مقابل ارزش داشته باشد، چرا که در این صورت معاوضه‌ی ناموفقی خواهید داشت.

 

سود از فروش مجدد:

این بخش از یک قرارداد بسیار به شرایط آن بستگی دارد. اگر در حال خرید یک بازیکن هستید که می‌تواند آینده‌ی درخشانی داشته باشد، ممکن است بتوانید با لحاظ کردن این بند در قرارداد، مبلغ لازم برای خرید او را پایین بیاورید. این مسئله به این معنی خواهد بود که اگر بخواهید این بازیکن را بفروشید، ملزم هستید که مقداری از مبلغ دریافتی را به تیمی که بازیکن را از آن خریده بودید بدهید. در صورتی که به نظر نرسد که بتوانید بازیکن مورد نظر در آینده به مبلغ بالایی بفروشید (مانند بازیکن‌هایی که از دوران اوج خود فاصله گرفته‌اند)، قرار دادن این بند در قرار داد نمی‌‌تواند مشوق خوبی برای تیم مقابل باشد.

زمانی که با تیم مقابل بر سر هزینه‌ی اولیه‌ی انتقال به توافق برسید، مرحله‌ی بعدی این است که با بازیکن مورد نظر وارد مذاکره شوید تا به قرارداد برسید. در ادامه نکاتی را که باید در مورد مبلغ پیشنهادی برای ارائه به بازیکن بدانید را آورده‌ایم:

 

نقش بازیکن:

بازیکن مورد نظر شما خواهد خواست که بداند در باشگاه جدیدش انتظار چه میزان بازی را باید داشته باشد. این موضوع به چند عامل بستگی دارد. آیا این بازیکن، یک بازیکن سطح بالاست که مستقیما در ترکیب اصلی شما جای خواهد گرفت یا این که یک بازیکن آینده‌دار است که با پیشرفتش، مجال بازی کردن بیشتری پیدا خواهد کرد؟ شما همچنین باید کیفیت باشگاهی را که این بازیکن در حال جدا شدن از آن است را نیز در نظر بگیرید. شما باید با توجه به این موضوع که آیا بازیکن از یک باشگاه کوچک‌تر قصد پیشرفت دارد و یا در اواخر دوران فعالیت حرفه‌ای خود قرار دارد و به تیم‌های سطح پایین‌تر منتقل می‌شود نیز توجه داشته باشید.

 

مدت قرارداد:

این مسئله کمابیش ساده است و شامل تعداد کل سال‌هایی می‌شود که قرارداد بازیکن به طول خواهد انجامید. توجه داشته باشید که در بازی‌های قبلی فیفا، این عدد به عددی مربوط می‌شد که به قرارداد فعلی یک بازیکن اضافه می‌کردید. در بازی فیفا 18، این عدد به مدت کامل قرارداد اشاره دارد. یک قرارداد طولانی‌تر به شما اجازه خواهد داد که در صورت تقاضای خرید بازیکنتان از یک باشگاه دیگر، مبلغ بیشتری را طلب کنید.

 

بند فسخ:

شما می‌توانید پولی را برای فسخ قرارداد یک بازیکن از قراردادش در نظر بگیرید. بازیکنان جاه‌طلب و آینده‌دار ممکن است در صورتی که باشگاه شما را به عنوان یک سکوی پرش ببیند بخواهند این بخش جزئی از قراردادشان باشد. در ادامه‌ی این مطلب به طور کامل‌تری به این مسئله خواهیم پرداخت.

 

درآمد سالیانه:

همانند نقش بازیکن، این مورد نیز بسیار به شرایط بستگی دارد. اگر باشگاه شما یک تیم بزرگ‌ در سطح جهانی است و می‌‌خواهید بازیکنی را از یک تیم کوچک‌تر خریداری کنید، ممکن است بازیکن مورد نظر شما به قدری هیجان‌زده باشد که قرار است به شما ملحق شود که حاضر است مبلغ کمتری را قبول کند. از طرف دیگر، یک بازیکن سطح بالا که بخواهد به تیم کوچک‌تری ملحق شود به احتمال زیاد از میزان درخواستی خود کوتاه نخواهد آمد، چرا که برای ملحق شدن به تیم شما می‌بایست مشوق بیشتری داشته باشد.

 

پاداش قرارداد:

معمولا زمانی که با یک بازیکن جدید قراردادی امضا می‌کنید، او پاداش دریافت می‌کند. این موضوع همچنین زمانی که بخواهید بر سر قرارداد بازیکن فعلی خود نیز تجدیدنظر کنید صادق است. با این حال اگر یک بازیکن از مبلغ پیشنهادی شما راضی باشد، ممکن است درخواست پاداش نداشته باشد.

 

پاداش عملکرد:

باید حواستان بسیار به پاداش‌های مربوط به هملکرد بازیکنان باشد. با این که می‌توانید از این موضوع به عنوان راهی برای کاهش دادن مبلغ درخواستی یک بازیکن استفاده کنید، ممکن است در صورت موفقیت بازیکن پای شما گران تمام شود. البته اگر یک بازیکن عملکرد بسیار خوبی داشته باشد جای ناراحتی وجود ندارد اما اگر می‌خواهید از این پاداش‌ها استفاده کنید، حواستان به این باشد که ممکن است چه نتایجی را داشته باشد.

 

 

برخی اوقات بازیکن و نماینده‌اش به شما می‌گویند که تقاضای چه چیزهایی را دارند و می‌توانید آن را قبول یا رد کنید یا این که با آن‌ها به مذاکره بپردازید. در مواقع دیگر این شمایید که باید چیزی را پیشنهاد دهید که آن‌ها قبول کنند. مورد دوم مقداری دشوار‌تر است، چرا که نمی‌توانید همیشه بدانید که آن‌ها با چه چیزی موافقت خواهند کرد. نکته‌ی کلیدی اینجاست که محتاط باشید. با شرایطی که توانایی‌اش را ندارید موافقت نکنید اما از طرف دیگر زیاد از حد نیز سفت و سخت نباشید که طرف دیگر مذاکرات ناچار به ترک آن باشد.

 

توضیحات بند فسخ قرارداد:

بند فسخ قرار داد ماملا در بازی FIFA 18 جدید است و در حال حاضر نکات گیج‌کننده‌ی زیادی درباره‌ی آن وجود دارد. آیا داشتن این بند چیز خوبی است؟ اگر بازیکنان شما دارای این بند باشد شما چه کاری باید انجام دهید؟ برای پاسخ به این سوال‌ها مطلب را دنبال کنید.

به صورت ساده باید گفت که این بند، قسمتی از قرارداد است که هزینه‌ای برای فسخ کردن قرار داد یک بازیکن با تیم فعلی‌اش در نظر گرفته می‌شود و در صورتی که این مبلغ پرداخت شود، باشگاه خریدار می‌تواند مستقیما با خود بازیکن وارد مذاکرات شود و درواقع باشگاه صاحب را دور بزند.

نداشتن کنترل در این وضعیت به این معنی خواهد بود که می‌بایست در ابتدا بفهمید کدام یک از بازیکنانتان این بند را در قرارداد خود دارند. هنگامی که بازی را شروع می‌کنید، بند‌های فسخ قرار داد به صورت تصادفی برای بازیکنان شما در نظر گرفته می‌شوند و همه‌ی آن‌ها دارای آن نیستند. اگر یکی از بازیکنان شما دارای بند فسخی با قیمت پایین است، این امکان وجود دارد که تیم دیگری بتواند او را با قیمتی بسیار پایین‌تر از آنچه در نظر دارید خریداری کند.

این‌گونه به این مسئله نگاه کنید. آیا می‌خواهید که بازیکنتان با مبلغ ذکر شده در بند فسخ از دستتان برود؟ اگر این مبلغ راضی‌کننده نیست باید در قرارداد او تجدید نظر کرده و آن را افزایش داده یا به کل حذف کنید.

برخی اوقات هزینه‌ی فسخ قرارداد یک بازیکن بسیار به ارزش فعلی او نزدیک است یا این که هنگام مذاکرات قرارداد درخواست یک بند فسخ با هزینه ی پایین دارد. در این شرایط باید حواستان جمع باشد. همیشه باید هزینه‌ی فسخ قرارداد را طوری تنظیم کنید که بسیار بالاتر از ارزش بازیکنتن باشد، چرا که این بند عملا شما را از پروسه‌ی مذاکرات انتقال حذف می‌کند. بسیار عاقلانه‌تر است که این بند کلا وجود نداشته باشد تا اینکه کمتر از از مقداری باشد که به ریسک آن بیارزد.

نکته‌ی دیگری که باید حواستان به آن باشد این است که اگر یک بازیکن آینده‌دار دارید و او بر روی داشتن بند فسخ قرارداد اصرار دارد، در نظر بگیرید که زمانی که او قدرتمند شود، ارزشش چقدر خواهد بود. اگر دو یا سه سال آینده که بازی او تقویت شد و تبدیل به یک بازیکن کلیدی در تیم شما شده بود، هنوز هم این رقم معقول است؟ هیچ‌وقت با رقمی که در شرایط فعلی مناسب به نظر می‌رسد اما در آینده مبلغ بسیار پایینی خواهد بود موافقت نکنید.

 

قرض دادن بازیکنان:

یکی از قابلیت‌های جدید فیفا 18 که تا حد زیادی گیج‌کننده است، مربوط به خرید و فروش بازیکنان نیست و مرتبط با قرض دادن آن‌هاست.

اگر شما یک تازه‌کار هستید و می‌خواهید بازیکنی را از یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا قرض بگیرید به احتمال زیاد تمایلی برای ملحق شدن به شما ندارد. این مسئله به این خاطر است که استاندارد فوتبال تیم شما برای این که او پیشرفت کند پایین است. اگر باشگاه شما بزرگ است و می‌‌خواهید بازیکنان خود را به باشگاه‌های کوچک‌تر بفرستید، معمولا قرارداد قرض به مشکل برمی‌خورد چرا که حقوق بازیکنان بسیار بالاست.

در این شرایط چه کاری از شما ساخته است؟ فیفا 18 شما را وادار می‌کند که تصمیمات واقع‌گرایانه‌تری در زمینه‌ی بازیکنان قرضی اتخاذ کنید. اگر شما در انتهای لیست لیگ دسته دو باشید، باید چشمتان به بازیکنان لیگ یک یا قهرمانی باشد.

اگر شرایط برعکس است و می‌خواهید یکی از بازیکنان خود را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهید، باید سعی کنید که قرارداد آن‌ها را بازبینی کنید تا بتوانید هزینه‌ی آن‌ها را کاهش دهید. برای این کار شاید مجبور شوید که برای عملکرد آن‌ها پاداش بیشتری در نظر بگیرید. اگر این مسئله جواب نداد مجبورید که آن‌ها را در باشگاه نگه دارید. این کار الزاما مشکل‌ساز نیست. شما می‌توانید به آن‌ها در بازی‌های کاپ و در برابر تیم‌های ضعیف‌تر بازی بدهید. در کنار این کار با تمرینات هفتگی می‌توانید باعث شوید که به خوبی پیشرفت کنند.

 

دیگر نکات نقل و انتقالات FIFA 18:

به نظر می‌رسد که امسال باشگاه‌ها تقاضاهای زیادی برای بازیکنان شما می‌فرستند. اگر بازیکنی در اختیار دارید که می‌خواهید به هر قیمتی که شده او را نگه دارید، به قسمت Squad Hub بروید و با رفتن روی یک بازیکن و انتخاب کردن Block Offers، از دریافت درخواست‌ها صرف‌نظر کنید. این کار باعث می‌شود که باشگاه‌ها نتوانند مبلغ پیشنهادی برای او بفرستند. حواستان به این نکته باشد که اگر بازیکن مورد نظر دارای بند فسخ قرارداد باشد، باشگاه‌های دیگر همچنان می‌توانند آن را فعال کرده و او را به خدمت بگیرند.

در گذشته تنها زمانی می‌توانستید پیشنهاد‌ها را دریافت کنید یا بفرستید که در فصل انتقالات باشید. در حال حاضر می‌توانید در طول سال این کار را انجام دهید و زمانی که به فصل نقل و انتقالات برسید، قراردادها عملی خواهند شد. این به این معنی است که باید اهداف خود را پیدا کرده و حواستان به آن‌ها باشد. اگر توجه کافی نداشته باشید ممکن است تیم دیگری آن‌ها را به خدمت بگیرد.

در آخر اگر تلاش اولیه‌ی شما برای به خدمت گرفتن یک بازیکن با مشکل مواجه شد نگران نباشید. بعد از یک هفته می‌توانید پیشنهاد جدیدی ارسال کنید.

 

 

 

 

منبع Gamesradar
14 نظر برای این مطلب
  1. Pes می‌گوید

    سلام چرابا فروش قرضی پولی واریز نمی شود

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      بستگی به شرایط قرارداد داره.

  2. آرتین می‌گوید

    سلام یه سوال من تو بخش کریر برام درخواست بازنشستگی اومده.منم مربیم تو کریر.چجوری میتونم رد کنم درخواست رو؟!

  3. محمد می‌گوید

    سلام من ps3 دارم در فیفا ۱۸ گزینه ترانسفر هاپ نیست مشکل کجاست لطف کنین راهنمایی کنین ممنون

  4. مجیید می‌گوید

    با سلام،چرا هر بازیکنی که میخوام بخرم سیستم خودش از یه مبلغی بیشتر قبول نمیکنه…هیچکس نمیشه خرید….

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      پیشنهادهای بهتری بدید.

  5. حسن می‌گوید

    ببخشید آیا غیر از بخش مربیگری توی کدام قسمت میشود نقل و انتقالات کرد و جطوری میشه بازی را هک کرد

  6. حسن می‌گوید

    ببخشید آیا غیر از بخش مربیگری توی کدام قسمت میشود نقل و انتقالات کرد

  7. علیرضا می‌گوید

    سلام، من یه سوال چرا هر بازیکنی و قبول میکنی به فروش بره نمیره؟؟؟ این گیج کرده منو تو فیفا ۱۸ هر بازیکنی قبول میکنم ب فروش بره نمیره آیا دلیلی داره؟ میشه کمکم کنید ممنون میشم.

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      دیگه باید به توافق برسن. اگه باشگاه بزرگی هستید و می‌خواید بازیکنای گرون قیمت رو بفروشید، ممکنه باشگاه‌های دیگه نتونن بخرن. خیلی عجیب نیست. باید انتخابتون درست باشه.

  8. بی نام می‌گوید

    سلام من نمیدونم سوالامو کجا بپرسم برا همین مزاحمتون شدم…من تازه بازی فوتبل 2018 رو تو کامپیوترم نصب کردم اینکه هنوز مبتدی ام و بلد نیستم بازی کنم قسمت تمرینی بازی کجاعه ؟؟ اخه هر چقدر میگردم پیدا نمیکنم…میخوام بازی رو یاد بگیرم اما نمیدونم چجوری..مثلا اینکه توپو از دست میدم چجوری برم دنبال حریف تا توپو ازشش بگیرم؟…و غیره..ممنون میشم راهنماییم کنید….

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      زمین تمرینی داره دیگه، یادم نیست از کجا میشد بیاریش.

  9. عباس می‌گوید

    سلام من با چند تا بازیکن به توافق نرسیدم میخوام بدونم چطور میشه دوباره باهاشون مذاکره کنم برای امضا قرارداد؟؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      بازیکن‌ها تا نیم فصل بعدی غیر قابل دسترسی میشن برای شما. باید یک پنجره نقل و انتقالات صبر کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.