Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یوبیسافت تغییرات لیگ بازی Rainbow Six Siege را اعلام کرد

0

شرکت یوبی‌سافت فرمول جدیدی برای لیگ حرفه‌ای Rainbow Six و تمامی رقابت‌های جهانی بازی Rainbow Six Siege اعلام کرد.

5 نکته‌ی مثبت بازی Rainbow Six Siege در برابر رقبای آن را از این مطلب بررسی کنید.

این شرکت ساختار جدیدی طراحی کرده است که می‌تواند پشتیبان مسابقان ورزش‌های الکترونیک Rainbow Six باشد. در این طرح جدید، لیگ حرفه‌ای این بازی شامل دو فصل خواهد بود که هرکدام شش ماه به طول خواهند انجامید و از ماه ژوئن تا نوامبر و از دسامبر تا می برگزار خواهند شد.

هر فصل با مسابقات نهایی فصلی پایان خواهد پذیرفت که در آن هشت تیم برتر فصل (دو تیم از مناطق آسیا و اقیانوسیه، اروپا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی) برای به دست آوردن جایزه‌ی نقدی 275000 دلاری این لیگ به رقابت می‌پردازند.

این فرمول شش‌ماهه‌ی جدید از ماه ژوئن سال 2018 آغاز می‌شود و مسابقات نهایی آن در اواسط ماه می سال 2018 در ایالات متحده برگزار خواهد شد.

یکی از تغییرات بزرگی که در بازی صورت گرفته است این است که هر سال دارای دو تورنومنت بزرگ نیز خواهد بود. علاوه‌ بر Six Invitational که در ماه فوریه برگزار می‌شود، در ماه آگوست و در شهر پاریس نیز تورنومنتی به نام Six Major برگزار می‌شود. این دو تورنومنت به ترتیب جوایز 350 و 500 هزار دلاری دارند و هردوی آن‌ها شامل 16 تیم از سرتاسر دنیا می‌شوند.

بازیکنانی که در خانه به بازی می‌پردازند می‌توانند در تورنومنت‌های هفتگی آنلاین شرکت کنند که شامل Go4 نیز می‌شود که به صورت هفتگی و در روزهای یک‌شنبه برگزار می شود.

یوبی سافت گفته است که کاپ‌ها و رتبه‌بندی‌های محلی نیز وجود دارد و رویداد‌های محلی در مناطق مختلفی مانند UK ESL Premiership برنامه‌ریزی خواهند شد. به گفته‌ی یوبی‌سافت تقویم کاملی برای این رویداد‌ها را به زودی منتشر خواهد کرد.

 

برنامه‌ی لیگ‌ Rainbow Six برای سال 2018-2019 بدین شکل است:

فصل هفتم لیگ حرفه‌ای (فصل میانی): مارس – می 2018

فصل هشتم حرفه‌ای: ژوئن 2018 – نوامبر 2018

فصل نهم: دسامبر 2018 – می 2019

 

لیگ Challenger دارای دو فصل سه‌ماهه در سال خواهد بود که در ماه‌های سپتامبر و مارس آغاز می‌شود. این لیگ نیز مانند فصل هفتم از روند داشتن فصل میانه پیروی خواهد کرد.

Year 2 نیز در حال حاضر در جریان است و Six Invitational از تاریخ 12 تا 18 ماه فوریه در مونترال کانادا برگزار خواهد شد. جایزه‌ی نقدی Six Invitational مبلغ 500 هزاردلار است.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.