Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

طراحی‌های هنری فصل هفتم سریال Game of Thrones را تماشا کنید

0

همانند دفعات پیش، استودیوی آلمانی Karakter برای همکاری در آخرین فصل از سریال Game of Thrones توسط شبکه‌ی HBO به کار گرفته شده بود. کار این استودیو تنها به جلوه‌های ویژه و طراحی مفاهیم کلی ختم نمی‌شود، بلکه آن‌ها مسئولیت طراحی لوکیشن‌های فیلم‌براری مانند Dragonstone را نیز بر عهده داشته‌اند.

در این مطلب می‌توانید نمونه‌هایی از کارهای این استودیو را تماشا کنید. با مروری بر عکس‌ها متوجه خواهید شد که شامل برخی از کلیدی‌ترین لحظات این فصل از سریال Game of Thrones می‌شوند. از میان این صحنه‌ای بسیار مهم می‌توان به صحنه‌ی به آتش کشیدن لشکر لنیستر‌ها اشاره کرد.

پیش‌تر اچ‌بی‌او گفته بود به منظور تخصیص زمان اضافه برای نویسندگی و تولید سریال، ممکن است پخش این فصل تا سال 2019 به طول بیانجامد. امیدهایی برای اینکه سال 2018، سال پخش این سریال باشد وجود داشت اما بر اساس مصاحبه‌ای که بازیگر نقش سانسا استارک، یعنی سوفی ترنر، انجام داده است، تائید شده که این احتمال وجود نخواهد داشت.

اگر از جمله کسانی هستید که به این سریال و دنیای آن علاقه‌ دارند و دنبال می‌کنند، لازم است بدانید که فصل هشتم این سریال تنها دارای شش قسمت خواهد بود و همچنین پنج پیش درآمد سریال Game of Thrones تا سال ۲۰۲۰ پخش نمی‌شوند.

برای مطالعه‌ی بررسی اختصاصی قسمت‌به‌قسمت وب‌سایت گیم‌نیوز از سریال Game of Thrones به این لینک مراجعه کنید.

 

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با پایان فصل هفتم این سریال، سوالاتی در ذهنتان باقی‌ مانده است، می‌توانید با مراجعه به این مطلب، سوالات موجود و جواب‌های احتمالی را بررسی کنید.

جالب است بدانید درز اطلاعات مرتبط با سریال بازی تاج و تخت بسیار بیش از حالت مطلوب برای شبکه‌ی اچ‌بی‌او و طرفداران آن بوده است.

برای این که در مورد قسمت پایانی فصل هشتم از این مسئله جلوگیری شود، تهیه‌کنندگان این سریال تصمیم گرفته‌اند که چند قسمت پایانی برای این فصل فیلم‌برداری کنند تا حتی بازیگران و دست‌اندرکاران سریال نیز ندانند کدام از این قسمت‌ها در واقع قسمت اصلی است. این اتفاق به این معنی خواهد بود که تنها عده‌ی بسیار کمی از مخاطبان خواهند دانست که بازی تاج و تخت چگونه پایان می‌یابد و به این صورت حتی بازیگران اصلی سریال نیز باید آن را در خانه تماشا کنند تا بدانند سرنوشت شخصیتشان در واقع کدام یک از پایان‌های فیلم‌برداری شده است.

منبع Kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.