Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مریل استریپ با دستمزد هر قسمت ۸۰۰ هزار دلار به سریال Big Little Lies پیوست

0

امروز شبکه‌ی اچ‌بی‌او اعلام کرد که بازیگر برنده‌ی سه جایزه‌ی اسکار، مریل استریپ به جمع بازیگران فصل دوم سریال Big Little Lies خواهد پیوست.

بر اساس خبر منتشر شده در Variety، مریل استریپ در فصل دوم سریال Big Little Lies نقش ماری لوییس رایت، مادر شخصیت پری رایت را بازی خواهد کرد. این شخصیت‌ها ساخته‌های الکساندر اسکارگارد هستند. پری در انتهای فصل اول این سریال مرد و مادر او برای رسیدگی به وضعیت وی و نگه‌داری از فرزند او به مانترری آمد.

طبق گفته‌ی منبع این خبر، مریل استریپ برای بازی در فصل دوم سریال Big Little Lies، به ازای هر قسمت هشتصد هزار دلار دست‌مزد دریافت می‌کند. مشخص نیست که این رقم در برابر دستمزد دیگر بازیگران این سریال مانند ریس ویثرسپون، لارا دین، نیکول کیدمن، شایلین وودلی، زویی کراویتز و آدام اسکات چه وضعیتی دارد.

این خبر تنها یک روز پس از این که این بازیگر بیست و یکمین نامزدی جایزه‌ی اسکار خود را دریافت کرد اعلام شده است. استریپ امسال برای بازی در نقش اصلی فیلم The Post به کارگردانی استیون اسپیلبرگ نامزد شده بود. لازم به ذکر است که هیچ بازیگری تاکنون به اندازه‌ی مریل استریپ نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار نشده است، به طوری که او با نامزدی اخیر خود، باز هم تنها رکورد خود را در تعداد نامزدی‌های یک بازیگر شکسته است. این بازیگر تاکنون سه جایزه ی اسکار برای بازی در فیلم‌های The Iron Lady، Sophie’s Choice و Kramer vs. Kramer را در کارنامه‌ی هنری خود دارد. برای مشاهده‌ی لیست نامزدان جوایز اسکار امسال، به این لینک مراجعه کنید.

سریال Big Little Lies در ماه فوریه‌ی سال 2017 از شبکه‌ی اچ‌بی‌او شروع به پخش کرد. در ابتدا قرار بود این سریال، یک مینی‌سریال بر اساس رمانی به همین نام و نوشته‌ی لیان موریارتی باشد اما سریال به اندازه‌ای موفق بود که اعلام شد فصل دوم آن نیز ساخته خواهد شد. با توجه به این که تمامی اتفاقات کتاب Big Little Lies در فصل اول سریال آن پوشش داده شده بود، فصل دوم داستانی جدید به قلم دیوید کلی را روایت خواهد کرد.

موفقیت فصل اول سریال Big Little Lies چشمگیر بود و توانست جوایز متعددی را از جمله امی و گلدن گلوب از آن خود کند. هنوز اطلاعی از این که فصل دوم سریال Big Little Lies چه زمانی پخش خواهد شد در دسترس نیست.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.