Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان دنباله فیلم The Shining انتخاب شد؛ آشنا با کتاب‌های استفن کینگ

0

زمانی که استفن کینگ در سال 2013 دنباله‌ی کتاب موفق The Shining را نوشت و آن را با نام Doctor Sleep منتشر کرد، شرکت فیلم‌سازی برداران وارنر نیز تصمیم گرفت فیلم آن را بسازد. حالا این شرکت اعلام کرده که کارگردان دنباله فیلم The Shining را انتخاب کرده است و به نظر انتخاب درستی است.

به گزارش گیم‌نیوز به نقل از ددلاین، «مایک فلنگان» (Mike Flanagan) برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده است. سابقه‌ی فیلم‌سازی او در ژانر ترسناک، به فیلم‌هایی مثل Oculus و Ouija: Origin of Evil می‌رسد. با این‌حال، این کارگردان تجربه‌ی کار بر روی فیلمی اقتباسی از کارهای استفن کینگ را هم دارد. او قبلا فیلم Gerald’s Game را کارگردانی کرده و می‌شود گفت با دنیای کینگ آشنا است.

فلنگان فیلم Gerald’s Game را در سال 2017 برای نت‌فلیکس نوشته و کارگردانی کرد و حالا به عنوان کارگردان دنباله فیلم The Shining به این پروژه ملحق شده است. او در این فیلم هم توسط «ترِوِر مِیسی» (Trevor Macy) (تهیه‌کننده) همراهی می‌شود.

در رمان Doctor Sleep «دنی» با تاثیرات فراوانی که اتفاقات هتل اورلوک گرفته بزرگ شده و البته پا جای پای پدر معتاد به الکل خود گذاشته است. او اما وقتی از حالت مستی خارج می‌شود می‌فهمد که قدرت درخشش دارد. دنی به همین ترتیب با همراهی دختری جوان با همان قدرت درخشش و حتا قدرت‌مندتر از دنی، راهی سفری می‌شود تا به زندگی کودکانی با قدرت مشابه ساماندهی کند.

با توجه به این‌که استفن کینگ، نویسنده‌ی رمان The Shining از فیلم «استنلی کوبریک» رضایت نداشت، بعید به نظر می‌رسد این دو فیلم با هم در ارتباط باشند. با این حال قرار است همان استودیو ساخت فیلم را به اتمام برساند. هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم Doctor Sleep در نظر گرفته نشده. با این حال در سال 2019 یک فیلم ترسناک با اقتباس از آثار استفن کینگ به روی پرده می‌رود. فیلم It: Chapter 2 تا آن زمان دوباره در سالن‌های تاریک سینما مخاطبان را وحشت‌زده خواهد کرد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.