Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم‌برداری فیلم Cloverfield 4 تمام شده و درباره‌ی جنگ‌جهانی دوم است

0

هنوز عنوانی برای سومین فیلم کلوورفیلد (Cloverfield) مشخص نشده است اما با این حال ساخت فیلم چهارم این مجموعه به پایان رسیده است. با این که تاریخ اکران مشخصی برای این فیلم عنوان نشده و به صورت رسمی نیز تائید نشده‌ است، پروژه‌ی فیلم‌برداری فیلم Cloverfield 4 پایان یافته است.

در این خبر که در اسلش‌فیلم منتشر شده است، گفته شده که عنوان Overlord برای این فیلم در نظر گرفته شده و در دوران جنگ‌ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و بسیار با شرایط فیلم سوم این مجموعه که قرار است در سال 2018 منتشر شود و محیط آن در ایستگاه فضایی است تفاوت دارد. خلاصه‌ی فیلم Overlord اینگونه روایت شده است:

در روز پیش از دی-‌دی، سربازان چترباز آمریکایی در پشت خطوط دشمن به پایین فرستاده می‌شوند تا ماموریتی را انجام دهند که برای پیروزی حیاتی است. زمانی که آن‌ها به هدف خود نزدیک می شوند، متوجه این موضوع می‌شوند که چیزی بیش از تنها یک عملیات نظامی در این روستای اشغال‌شده توسط نازی‌ها جریان دارد. آن‌ها وارد درگیری با نیرو‌های فراطبیعی می‌شوند که حاصل آزمایشات نازی‌ها هستند.

همانند فیلم کلوورفیلد 3 که در ابتدا God Particle نامیده شده بود، Overlord هم به عنوان فیلمی آغاز به کار کرده بود که در دنیای این فرنچایز قرار نداشت. ممکن است که بخش‌هایی از این فیلم برای هماهنگ شدن با دنیای کلوورفیلد دچار تغییر بشود.

کارگردانی فیلم Overlord را جولیوس اوری بر عهده دارد و بازی گرانی نظیر وایات راسل و جوان آدپو در آن به نقش آفرینی می‌پردازند. این فیلم در حال حاضر قرار است تا در تاریخ 26 ماه اکتبر یعنی 4 آبان سال 1397 به روی پرده‌ی سینما برود، اما مشخص نیست که آیا این تاریخ مشخص‌شده رسمی است یا خیر.

برای مطالعه‌ی بررسی اختصاصی فیلم «شماره ۱۰ خیابان کلورفیلد» به این لینک مراجعه کنید.

به گزارش هالیوود ریپورتر نتفلیکس در جریان مذاکرات برای خرید فیلمی است که پیش از این با نام God Particle شناخته می‌شد. تنها چیزی که درباره‌‌ی این فیلم اعلام شده است این است که بعد از چندین بار مواجه شدن با تاخیر، قرار است که در ماه آوریل عرضه شود. هنوز مشخص نیست که این فیلم در سینماها اکران می‌شود یا بر روی سرویس نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.