Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای فوریه ۲۰۱۸ معرفی شدند

0

شاید مسخره به نظر برسد اما بسیاری از دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 مدت زیادی است که خواستار اضافه شدن بازی Knack، عنوانی که در سال 2013 به عنوان انحصاری این کنسول منتشر شد، به سرویس محبوب پلی استیشن پلاس هستند. سرانجام سونی تایید کرد که تمامی اعضای سرویس پلی‌استیشن پلاس ماه آینده به صورت رایگان قادر به دریافت بازی Knack خواهند بود.

در کنار این بازی، عنوان زیبای RIME هم که سال گذشته از سوی شرکت تکیلا عرضه شد، در دسترس مشترکین پلی‌استیشن پلاس قرار می‌گیرد. جذابیت بازی رایم در محیط آرام و جنبه هنری شاهکار آن است. همچنین بازی Grand Kingdom نیز به صورت مشترک برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا رایگان شده است. کنسول دستی ویتا یک بازی دیگر هم با نام Exiles End دریافت خواهد کرد تا دارندگان آن بتوانند ماه فوریه را با خیالی خوش‌تر سپری کنند.

در این میان، کنسول پلی‌استیشن 3 هم میزبان دو بازی Mugen Souls Z و Spelunker HD خواهد بود تا احساس یک کنسول فراموش شده به آن دست ندهد. از نظر کیفیت بازی‌های رایگان، پلی‌استیشن پلاس ماه‌های بهتر از این را هم داشته است اما ماه فوریه فرصتی است برای افرادی که دو عنوان زیبای رایم و نک را در سال‌های گذشته از دست داده‌اند. نظر شما در مورد عناوین رایگان شده ماه فوریه 2018 پلی‌استیشن پلاس چیست؟

منبع gamingbolt

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.