Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی استار وارز استودیو رسپاون برای عرضه در ۲۰۲۰ تایید شد

0

خیلی وقت است که در مورد یک بازی جدید از سری پرطرفدار استار وارز که توسط استودیوی معروف رسپاون در دست ساخت قرار دارد، نجواهایی می‌شنویم اما هیچ‌گاه شرکت الکترونیک آرتز به صورت رسمی در مورد آن سخنی به لب نیاورده است. اکنون EA در گزارش مالی خود رسما تایید کرد که این بازی در حال ساخت است و در سال مالی 2020 روانه بازار خواهد شد. این بدان معنی است که بازی تا قبل از تاریخ 31 مارس 2020 انتشار می‌یابد.

این مدت زمان بسیار طولانی است و اگر از طرفداران بازی باشید، با توجه به سابقه درخشان تیم رسپاون در خلق دو نسخه جذاب از بازی تایتان‌فال، این انتظار برای شما سخت‌تر هم خواهد شد. به احتمال زیاد، عرضه بازی به نیم‌سال دوم 2019 موکول شود و در این مدت هم استراحتی به سری بتلفرانت استودیو دایس داده می‌شود تا اثری به نسبت بهتر از قبل بسازد.

هنوز اطلاعات زیادی از بازی Star Wars استودیو رسپاون در دسترس نیست اما بهتر است امیدوار باشیم که عملکردی به نسبت بهتر از دیگر بازی‌های استار وارز شرکت الکترونیک آرتز داشته باشد. بازی‌های استار وارزی که تاکنون از سوی این شرکت دیده‌ایم همگی به نوبه خود موفق ظاهر شده‌اند اما آیا به نظر شما رسپاون توانایی خلق عنوانی فراتر از انتظار را دارد یا خیر؟

منبع gamingbolt

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.