Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آموزش بازی Shadow of the Colossus: کشتن کلوسوس دوم

0

در ادامه‌ی مبحث آموزش بازی Shadow of the Colossus به سراغ دومین کلوسوس می‌رویم. کلوسوس دوم نیز به شما نزدیک است و می‌توانید از طریق آن یاد بگیرید که چگونه از تیر و کمان خود استفاده کنید. برای بررسی نحوه‌ی شکست دادن کلوسوس اول به این لینک مراجعه کنید.

صداهایی که در تالار می‌شنوید به شما خواهند گفت که به دنبال غار کنار دریا باشید. مجبور نیستید مسافت زیادی را برای یافتن این غار طی کنید.

محل قرارگیری کلوسوس دوم: The Mammoth

 

از داخل Shrine of Worship شمشیر خود را بالا بگیرید. خواهید دید که برای یافتن کلوسوس دوم می‌بایست به سمت شمال حرکت کنید. از داخل معبد خارج شوید و به سمت پشت آن حرکت کنید و به سمت پلی بروید که در افق پیداست. شما باید دقیقا در زیر آن به دنبال یک پل سنگی باشید که دو طرف یک شکاف بزرگ را به هم متصل می کند. با عبور از آن می‌توانید دریا و ساحل را ببینید.

راه سمت راستی به طرف پایین را پیش بگیرید و به تا ساحل حرکت کنید، سپس به سمت راست و به سوی دیوار حرکت کنید. دومین کلوسوس از دیوار سنگی به سمت شما حمله‌ور خواهد شد.

نقطه ضعف کلوسوس دوم زیر پای اوست. شما یا باید صبر کنید تا پایش را بالا ببرد و بتوانید با تیر و کمان به آن تیراندازی کنید و یا این که به صورت دایره‌ای بچرخید و از پشت با تیر به پای او ضربه بزنید.

پیشنهاد می‌کنیم که راه دوم را انتخاب کنید، چرا که ساده‌تر است که روی زانویی که کلوسوس روی آن می‌افتد بپرید و از کمر او بالا بروید تا این که بخواهید از پای جلویی استفاده کنید که در آن صورت مقدار بیشتری را باید بالا بروید.

هماند تمامی کلوسوس‌ها باید به یاد داشته باشید که اگر این کلوسوس در حال تلاش برای انداختن شما از طریق تکان خوردن است می‌بایست حمله و حرکت کردن را متوقف کنید و با استفاده از R1 جای خود را محکم کنید که نتواند شما را به زمین بیاندازد.

دومین نقطه‌ طعف این کلوسوس روی سر اوست. زمانی که به سر او رسیدید باید سعی کنید که نوار جان او را تا وسط کاهش بدهید. زمانی که خون سیاه همچنان جاری است اما دقطع ضعیفی سر او دیگر درخشان نیست به این معنی است که باید به سمت سومین و آخرین نقطه‌ ضعف او بروید.

در حرکت بعد از سر او به سمت پایین حرکت کنید و به طرف دم او بروید و این‌جاست که می‌توانید نقطه‌ ضعف بعدی را شناسایی کنید. به اندازه‌ی کافی به همین قسمت حمله کنید و کلوسوس از پای درخواهد آمد. با شکست دادن این کلوسوس تروفی The Mammoth را به دست خواهید آورد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.