Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آموزش بازی Shadow of the Colossus: کشتن کلوسوس سوم

0

در سومین مطلب از مبحث آموزش بازی Shadow of the Colossus این بار به سومین کلوسوس بازی خواهیم پرداخت. از اینجا به بعد کار شما چالش‌برانگیزتر می‌شود و دو کلوسوس ابتدای بیشتر نقش تمرینی داشته‌اند.

برای بررسی آموزش‌های مربوط به کلوسوس اول و کلوسوس دوم، روی لینک‌ها کلیک کنید.

 

این‌بار هم باید همان مسیری را که برای یافتن کلوسوس دوم پیش گرفته بودید را بروید.

محل قرارگیری کلوسوس سوم: The Knight

 

به سمت شمال و پل سنگی بروید اما این بار به سمت چپ حرکت کنید و به طرف کوهستانی که مقابلتان است بروید. از راهی که میان دو صخره وجود دارد بالا بروید و به جایی برسید که اطرافتان باز است و جزیره‌ای سنگی وجود دارد. در این‌جا باید به سمت راهی که از آب سر برآورده است شنا کنید.

از این راه بالا بروید و از روی ستون سنگی بپرید. سپس روی جزیره‌ی سنگی بپرید و این راه را دنبال کنید. سومین کلوسوس برای مبارزه با شما بیدار خواهد شد.

این کلوسوس که شوالیه نام دارد  بسیار عظیم‌الجثه است و یک پتک سنگی بزرگ به دست دارد. برای این که بتوانید از او بالا بروید و نقطه ضعفش را پیدا کنید می‌بایست اجازه بدهید که خودش را خسته کند.

در مرکز این جزیره‌ یک دایره‌ی سنگی وجود دادر. شما باید آن جا بایستید و صبر کنید که شوالیه پتک خود را به سمت شما حرکت دهد. اگر شوالیه به آن ضربه بزند، کات‌سینی به شما نشان داده می‌شود که می‌توانید ببینید زره او بر اثر شدت ضربه آسیب می‌بیند. همان‌طور که واضح است باید از سر راه پتک او فرار کنید تا به شما آسیبی وارد نشود.

به سرعت روی پتک سنگی بپرید و به سمت بازوی او حرکت کنید. از آن‌جا می‌توانید خود را به وسیله‌ی موهای او ثابت نگه دارید. اگر این فرصت را از دست بدهید باید صبر کنید تا دوباره این حرکت را انجام دهد. زمانی که پتک او روی زمین است شما باید به سرعت روی آن پریده و خود را به بازوی او بچسبانید.

بعد از این باید بالا بروید و به شانه‌ی او برسید، از گردنش بالا بروید و روی سر او قرار بگیرید. اینجاست که می توانید اولین نقطع ضعف شوالیه را پیدا کنید. قدرت او را تا نصف پایین بیاورید و سپس می‌توانید بپرید یا از بالاتنه‌ی او پایین بیایید. برای تسهیل این کار سطح مشخصی در بالاتنه‌ی شوالیه قرار گرفته است.

حالا می‌بایست به شکم تایتان حمله کرده تا کار او را تمام کنید. با اینکار کلوسوس سوم را نیز شکست خواهید داد و می‌توانید تروفی Wake The Knight را به دست آورید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.