Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سازندگان سریال Game of Thrones فیلم‌های بعدی جنگ ستارگان را خواهند ساخت

0

نهمین و آخرین فیلم از مجموعه‌ی جنگ ستارگان در ماه دسامبر سال 2019 اکران خواهد شد و اکنون دیزنی و لوکاس‌فیلم تصمیم گرفته‌اند تا محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین فرنچایز هالیوود را ادامه بدهند. آن‌ها با تازگی اعلام کرده‌اند که مغز‌های متفکر پشت سریال بازی تاج و تخت یعنی دیوید بنیوف و دی‌بی وایس قرار است تا کار نویسندگی و تولید‌کنندگی فیلم‌های بعدی جنگ ستارگان را بر عهده داشته باشند.

فیلم‌های جدید قرار است جدا از مجموعه‌ی قسمت‌قسمت اسکایواکر باشند. جدیدترین فیلم از این مجموعه یعنی Star Wars: The Last jedi در ماه دسامبر منتشر شده بود. فیلم‌های جدید همچنان جدا از سه‌گانه‌ی جدیدی که قرار است توسط رایان جانسون ساخته شوند خواهد بود.

همانند سه‌گانه‌ی جانسون که در ماه نوامبر معرفی شده بود، تاریخ اکران این فیلم‌های جدید نیز مشخص نیستند. فیلم بعدی فرنچایز جنگ ستارگان، فیلم Solo: A Star Wars Story است که توسط ران هاوارد کارگردانی شده است و قرار است تا در تاریخ 25 می به نمایش دربیاید. برای تماشای تریلر Solo: A Star Wars Story فیلم که اخیرا منتشر شده است به این لینک مراجعه کنید.

پس از این که این خبر منتشر شد، از رئیس و مدیر ارشد اجزایی دیزنی پرسیده شد که چرا این دو نفر روی یک سریال با محوریت جنگ ستارگان کار نمی‌کنند. او این‌طور پاسخ داد:

آن‌ها می‌‌خواستند فیلم جنگ ستارگان را بسازند. مدت زمان زیادی است که با آن‌ها در حال گفت‌و‌گو هستیم. علاقه‌ای به ساختن سریال نشان نداده‌اند. تمرکز این دو نفر روی زمانی خاص از فرنچایز جنگ ستارگان است.

رئیس لوکاس‌فیلم، کتلین کندی، گفته است:

دیوید و دن دو تن از بهترین راویان داستانی هستند که امروزه فعالیت دارند. توانایی آن‌ها در کنترل شخصیت‌های پیچیده، عمق داستان و غنی بودن عناصر افسانه‌ای می‌تواند زمینه‌ساز عصر جدیدی برای جنگ ستارگان باشد، به شکلی که به نظر من بسیار هیجان انگیز است.

بنیوف و وایس گفته‌اند:

در تابستان سال 1977 به کهکشانی بسیار بسیار دور سفر کردیم و از آن زمان رویای بازگشت آن را در سر داریم. از این که این شانس به ما رسیده است بسیار خوشحال و مفتخریم و مقداری نیز بابت بار مسئولیت آن می‌ترسیم. هیجان‌زده‌ایم که بعد از پایان فصل آخر سریال بازی تاج و تخت کار را به سرعت شروع کنیم.

فصل آخر سریال بازی تاج و تخت در حال ساخته شدن است و قرار است که با 6 قسمت طولانی در سال 2019 به مرحله‌ی پخش برسد. همچنین 5 پیش‌درآمد سریال بازی تاج و تخت نیز در دست ساخت هستند.

منبع Deadline

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.