Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بندای نامکو در حال ساخت دو بازی انحصاری Nintendo Switch است

0

به نظر می‌رسد که Bandai Namco، ناشر ژاپنی، مشغول ساخت یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص و ماجرایی باشد که قرار است به عنوان بازی انحصاری Nintendo Switch منتشر شود. یکی از توسعه‌دهندان استودیوی سنگاپور Bandai Namco در پروفایل لینکد‌ین خود اعلام کرده بود که در حال کار کردن روی یک پروژه‌ی تیراندازی اول شخص است که در حال حاضر نام آن مشخص نیست و به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در پروفایل او همچنین اعلام شده است که وی در حال حاضر در حال فعالیت روی بازی‌ای به اسم Ridge Racer 8 نیز هست. در این بیو بازی Ridge Racer 8 به عنوان یک بازی دریفت‌محور ماشین‌های پرسرعت و منصر به نینتندو سوییچ معرفی شده بود.

این که می‌بینیم بندای نامکو قصد دارد با ساخت یک بازی در سبک تیراندازی اول‌شخص وارد حیطه‌ای بشود که تا کنون فعالیتی در این زمینه نداشته، جالب است. این که این بازی جزء عناوین انحصاری کنسول سوییچ خواهد بود هم به جذابیت این مسئله افزوده است.این شرکت پیش‌تر در سال 2018 بازی سبک تیر‌اندازی خود به نام Get Even رواه‌ی بازار کرده بود؛ با این وجود احتمالا نام این شرکت بیشتر به خاطر بازی‌های دیگر خود مانند Dragon Ball، Dark Souls و Tekken شناخته بشود.

در ماه نوامبر سال گذشته، میدران این شرکت درباره‌ی این موضوع صحبت کرده بودند که شرکت قصد دارد چگونه منابع بیشتری را به توسعه‌ی نینتندو سوییچ تخصیص بدهد. میتسواکی تاگوچی، رئیس بندای نامکو گفته بود: «جای تاسف دارد، اما فکر نمی‌کردیم که سوییچ به این سرعت پذیرفته بشود.»

در لیست استخدامی‌های این شرکت 5 جای خالی یافت می‌شود. با این وجود گفته نشده‌ است که نفرات انتخاب شده روی چه پروژه‌ای کار خواهند کرد. در آگهی‌های کار این شرکت گفته شده است که به افرادی با تجربه در زمینه‌ی بازی‌های سطح بالا احتیاج دارند.

برای مشاهده‌ی لیستی از بازی‌های Wii U که امیدواریم برای نینتندو سوییچ پورت بشوند به این لینک مراجعه کنید.

یکی از بازی‌های سطح‌ بالایی که برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود Dark Souls: Remastered خواهد بود. این بازی قرار است تا در ماه می امسال به بازار عرضه شود. در این نسخه‌ از بازی بسته‌ی الحاقی Artorias of the Abyss وجود دارد و همچنین وضوح و نرخ تصویر نیز بهبود‌هایی داشته‌اند.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.