Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: لاکپشت‌های نینجا به بازی Injustice 2 خواهند پیوست

تریلر جدیدی برای بازی Injustice 2 منتشر شده است و در آن می‌توانید نگاهی به گیم‌پلی لاکپشت‌های نینجا بیاندازید. برای تماشای تریلر روز عرضه‌ی بازی Injustice 2 به این مطلب مراجعه کنید. در صورتی که علاقه‌مند هستید می‌توانید با مراجعه به این صفحه، مطالب و تریلر‌های متعدد مربوط به این بازی را مشاهده کنید.
Netherrealm در ماه نوامبر سال گذشته اعلام کرده بود که سومین بسته‌ی مبارزین بازی Injustice 2 شامل لاکپشت‌های نینجا خواهد بود. در این تریلر می‌توانید ببینید که هر‌ کدام از این لاکپشت‌ها در این ویئوی جدید چگونه عمل می‌کنند.

به کمک استفاده از سیستم شخصی‌سازی پوشش این بازی، هر کدام از این چهار لاکپشت نقش چهار شخصیت مجزا را ایفا می‌کنند. با به‌کارگیری سلاح اصلی هرکدام از شخصیت‌ها، بازیکن می‌تواند نحوه‌ی گیم‌پلی شخصیت خود را تغییر دهد. در صورت استفاده از کاتانای دوقلو شخصیت لئوناردو، با استفاده از بو با شخصیت دوناتلو، سای با شخصیت رافائ و نانچیکو با شخصیت مایکل آنجلو بازی خواهید کرد.
تمامی این شخصیت‌ها دارای حرکات ترکیبی منحصربه‌فرد، قدرت‌های شخصی و حرکات اختصاصی هستند.
در مسابقات و بازی‌های آنلاین که نمی‌توان این کار را انجام داد (مانند EVO 2018)، بازیکنان قادر خواهند بود تا هرکدام از لاکپشت‌ها را که می‌خواهند در صفحه‌ی انتخاب شخصیت انتخاب کرده و به بازی بپردازند.
اضافه شدن لاکپشت‌های نینجا (The Teenage Mutant Ninja Turtles) بخشی از آخرین بسته‌ی مبارزین بازی Injustice 2 بوده است و در تاریخ 13 فوریه برای بازیکنان این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. کسانی که بسته‌ی مبارزین را خریداری نکرده‌اند می‌توانند این محتوا را در تاریخ 20 فوریه به صورت جداگانه و به قیمت 9.99 دلار خریداری کنند.

 

درباره‌ی این که این لاکپشت‌ها چگونه راه خود را به این بازی پیدا کرده‌اند می‌توان به توضیحات صفحه‌ی یوتیوب این ویدئو مراجعه کرد. در این صفحه این‌گونه توضیح داده شده بود:

زمانی که این قهرمانان در حال مبارزه با کرانگ وحشتناک بوده‌اند، در سفری که میان دنیا‌ها داشته‌اند از هواپیما بیرون پرتاب شده‌اند.

بازی Injustice 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ویندوز و ایکس‌باکس‌ وان در دسترس است.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.