Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آموزش بازی Shadow of the Colossus: کشتن کلوسوس چهارم

2

اگر نمی‌خواهید که چهارمین کلوسوس بازی Shadow of the Colossus شما را زیر سم‌های خود له و لورده کند، می‌بایست از او باهوش‌تر باشید. شکست دادن کلوسوس چهارم آن‌چنان کار دشواری نیست اما ممکن است مقداری آزاردهنده باشد. تمام کاری که شما در مواجه با او باید انجام دهید این است که او را فریب بدهید. در ادامه‌ی آموزش بازی Shadow of the Colossus با ما همراه باشید.

برای مطالعه‌ی پست‌های دیگر در مبحث آموزش بازی Shadow of the Colossus به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

آموزش کشتن کلوسوس اول

آموزش کشتن کلوسوس دوم

آموزش کشتن کلوسوس سوم

 

مکان قرارگیری چهارمین کلوسوس: Gravesone Horse

 

از Shrine of Worship مستقیما به سمت جنوب شرقی حرکت کنید و به طرف کوهستان بروید. تا زمانی که به راهی که از میان کوهستان می‌گذرد نرسیدید رو به جلو حرکت کنید و زمانی که به راه مورد نظر رسیدید، پیچ و خم‌های آن را پشت سر بگذارید تا به یک زمین مسطح سرسبز برسید.

مسیر را به سمت دشت ادامه دهید تا به جایگاه کلوسوس برسید. در مسیری که پشت سر گذاشته‌اید متوجه تعدادی آرامگاه زیر زمین شده‌اید و باید از آن‌ها استفاده کنید. در کات‌سینی که به شما نمایش داده می‌شود می توانید نقطه ضعف این کلوسوس را ببینید که پایین گردن آن است.

به سمت آرامگاه‌ها برگردید و در ورودی یکی از آن‌ها بایستید. با تیراندازی به سمت کلوسوس حواس کاری کنید توجه او به شما جلب شود و سمت شما حرکت کند. همین‌طور که در حال نزدیک‌تر شدن به شماست، روی لبه‌ی ورودی بایستید و اطمینان حاصل کنید که کلوسوس درحال تعقیب کردن شماست.

زمانی که آماده می‌شود تا با سم‌هایش حمله کند وارد آرامگاه‌ بشوید. زمانی که داخل آرامگاه هستید می‌توانید از تکان خوردن دیوار‌ها و ریختن گرد و غبار و خاک متوجه شوید که حواس کلوسوس متوجه شماست. حالا از راهروی درون آرامگاه استفاده کنید و از یکی دیگر از آرامگاه ها بیرون بیایید.

حالا حواس کلوسوس پرت شده است و می‌توانید ببینید که هنوز در حال سم کوبیدن در آرامگاهی است که آخرین بار شما را در آن دیده است. به سمت آن حرکت کنید و پشتش بایستید. او سر و دم خود را به سمت ورودی پایین خواهد آورد. روی دم او بپرید و به سمت گردنش بروید.

تنها لازم است یک بار به نقطه ضعف گردن او ضربه بزنید و اگر این کار را تکرار کنید خواهید دید که نوار جان این کلوسوس دیگر تغییری نخواهد کرد. حالا باید به بالای سر او رفته و به نقطه ضعیف آن‌جا خنجر بزنید. با انجام این کار او را شکست خواهید داد.

سخت‌ترین قسمت این مبارزه این است که کاری کنید کلوسوس خم شود و سپس روی آن بپرید. زمانی که این کار را انجام دهید دیگر کار آن تمام است. پس از شکست دادن کلوسوس چهارم تروفی Land of the Gravestones را دریافت خواهید کرد.

منبع vg247
2 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    دستون دارم دمتون گرم

  2. عباس می‌گوید

    ممنونم بابت اموزش هاتون

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.