Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار بازی Vampyr مشخص شد

0

افرادی که پیگیر اخبار بازی Vampyr ، نقش‌آفرینی جدید استودیو دونتناد، هستند، خبر خوب این است که اکنون تاریخ عرضه این بازی هم اعلام شده است. استودیو دونتناد در نمایش چهارم از سلسله نمایش‌های بازی، تاریخ انتشار ومپایر را منتشر کرد. این نمایش تحت عنوان داستان‌هایی از تاریکی، گذری به گیم‌پلی بازی می‌زند و در پایان هم زمان عرضه آن را ارائه می‌کند.

بازی Vampyr در ابتدا قرار بود نوامبر 2017 روانه بازار شود که به دلایل مختلفی این اتفاق نیافتاد و دونتناد تاریخ منتشر شدن آن را به بهار 2018 تغییر داد. یکی از دلایل این تاخیر به گفته دونتناد مشکل فنی بازی بود که به اجبار باید انتشار آن را به تاخیر می‌انداختند، عنوانی که از سال 2015 در دست ساخت است. البته از طرفی دیگر این تاخیر به تیم سازنده فرصت بیشتری برای بهبود کیفیت نهایی کار می‌دهد.

بازی Vampyr در تاریخ پنجم ژوئن مصادف با پانزدهم خرداد برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم پی‌سی عرضه خواهد شد. شاید پس از مدت‌ها انتظار، عنوانی در خور انتظارات طرفداران سبک خون‌آشام منتشر شود تا در این زمینه نیز حداقل یک بازی قابل تحسین در ویترین داشته باشیم. نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا ومپایر می‌‌تواند یک بازی خون‌آشامی درست و حسابی را به نمایش بگذارد؟

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.