Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بهترین انیمه‌های سال ۲۰۱۸ که حتما باید تماشا کنید

10

شرایط فعلی به گونه‌ای است که انیمه در دنیای غرب بیش از همیشه یافت می‌شود. در سال 2017 انیمه‌ی Your Name توانست که در سینما‌ها موفق ظاهر شود و سرویس نتفلیکس نیز توانست مجموعه‌ی انیمه‌های خود را گسترش دهد. در سال 2018 هم چندین مورد مهم وجود دارند که منتظر پخش شدنشان هستیم و مطمئنا با گذشت زمان به تعداد آن‌ها نیز اضافه خواهد شد. در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا به بهترین انیمه‌های سال 2018 نگاهی بیاندازیم.

با این که این لیست شامل تمامی عناوین جذاب نمیشود اما سعی شده است تا در آن به فصل‌های جدید انیمه‌های محبوب و قوی، مجموعه‌هایی که بر اساس مانگاهای برتر (و یا حتی بازی‌ها) ساخته شده‌اند و همچنین پروژه‌های در دست کار از استودیو‌های پرطرفدار بپرازیم.

 

Devilman Crybaby

این انیمه‌ بر اساس یک مانگا در سبک ترسناک-شونن و متعلق به سال 1972 ساخته شده است. در این انیمه داستان درباره‌ی شخصی به نام آکیرا فودو است که متوجه می‌شود شیاطین قرار است دنیا را فتح کنند. او برای متوقف کردن آن‌ها با یک شیطان ترکیب می‌شود و به دویل‌من تبدیل می‌گردد. دویل‌من یک موجود است که توانایی‌های یک شیطان و قلب و احساسات یک آدمیزاد را دارد. مانگای اصلی دویل‌من به خاطر محتوا و مضامین تاریک خود شناخته می‌شود و خشونت‌های شدیدی نیز درآن به کار رفته است. پخش انیمه‌ی Devilman Crybaby از سرویس نتفلیکس در سال 2018 درواقع پنجاهمین سال فعالیت نویسنده‌ی آن یعنی گو ناگای را رقم خواهد زد. هیجان انگیز خواهد بود که ببینیم این اقتباس که سال‌ها پس از انتشار عنوان محبوبش ساخته می‌شود، چگونه از آب در می‌آید و چطور در میان دیگر عناوین شبکه‌ی ان‌بی‌سی جای خواهد گرفت.

این انیمه در تاریخ 5 ژانویه از طریق سرویس نتفلیکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

Cardcaptor Sakura: Clear Card

Cardcaptor Sakura: Clear Card یک دنباله برای انیمه‌ی اصلی به نام Cordcaptor Sakura است که در سال‌های 1998 تا 2000 پخش می‌شد. ساکورای 14 ساله وارد مدرسه‌ی راهنمایی می‌شود و رویایی عجیب می‌بیند که بعد از آن تمامی کارت‌ها‌ی جادویی او سفید (و در نتیجه بی‌قدرت) می‌شوند. او این کار‌ها را در سریال اصلی به عنوان یک دانش‌آموز ابتدایی جمع‌آوری کرده بود. Cardcaptor Sakura یکی از انیمه‌های محبوب است که به خاطر انیمیشن زیبا و مقبولیت عام آن شناخته می‌شود و مطمئنا یکی از عناوینی خواهد بود که در سال 2018 انتظارشان را خواهیم کشید.

این انیمه در تاریخ 6 ژانویه از طریق Crunchyroll به صورت زیرنویس و از طریق Funimation به صورت دوبله در دسترس خواهد بود.

 

Darling in the Franxx

Darling in the Franxx یک مجموعه ی جدید علمی‌تخیلی است که با همکاری استودیو تریگر (سازنده‌ی انیمه‌هایی همچون Kill la Kill و Little Witch Academia) و  A-1 Pictures (سازنده‌ی Fairy Tail و Your Lie in April) ساخته شده است. این انیمه در جریان Anime Expo امسال معرفی شده بود. Cardcaptor Sakura: Clear Card در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد که کودکان در آن روبات‌هایی به نام Franxx را هدایت می‌کنند. آن‌ها منقطه‌ای بیرون از دنیا زندگی می‌کنند و تنها دلیل وودیشان این است که فرانس‌ها را هدایت کرده و به گونه‌های جاندار عظیم‌الجثه ی دیگر حمله کنند. این توضیحات کمابیش شبیه به Gurren Logann است. تریگر (استودیوی سازنده) توسط سازندگان اسبق Gainax پایه‌گذاری شده است و به همین خاطر باور داریم که آن‌ها می‌توانند با همکاری A-1 Pictures یک انیمه‌ی درست و حسابی تولید کنند که در یادها و خاطره‌ها بماند.

این انیمه در تاریخ 13 ژانویه و از طریق از طریق Crunchyroll به صورت زیرنویس و از طریق Funimation به صورت دوبله در دسترس خواهد بود.

 

The Disastrous Life of Saiki K Season 2

نسخه‌ی اصلی انیمه‌ی The Disastrous Life of Saiki K بسیار موفق ظاهر شده بود و در سال 2018 قرار است تا فصل دوم این انیمه‌ی کمدی نیز پخش گردد. همان‌طور که از اسم وی پیداست، کاسو سایکی دارای نیرو‌های فراطبیعی است اما او تنها یک زندگی معمولی می‌خواهد که بتواند بدون دردسر‌های موجودات ماوراالطبیعی زندگی کند. به همین خاطر او تلاش می‌کند تا با استفاده از همین نیرو‌های ماوراءلطبیعی کاری کند که تا جای ممکن معمولی به نظر برسد و رفتار کند. نتیجه‌ی این کار بسیار خنده‌دار است.

این انیمه در تاریخ 16 ژانویه و از طریق TBA در دسترس خواهد بود.

 

My Hero Academia Season 3

اگر دلتان برای My Hero Acamedia تنگ شده است نگران نباشید. فصل سوم از این انیمه‌ی بسیار پرطرفدار قرار است تا در بهار سال 2018 منتشر شود. در این انیمه ایزوکو میدوریا به تصویر کشیده می‌شود که یکی از طرفداران سرسخت ابرقهرمان‌هاست و در دنیایی زندگی می‌کند که اثریت مردم قدرت‌هایی غیر طبیعی دارند. از شانس بد او، وی یکی از کسانی است که قدرت خاصی ندارد. این انیمه تصویرگر هرچیزی است که ژانر شونن (Shonen) را منحصربه‌فرد می‌کند. اگر همان‌گونه که فصل دوم این انیمه از فصل اول آن بهتر بود، فصل سوم نیز از فصل قبلی آن بهتر باشد، باعث می‌شود که بسیار هیجان‌انگیز شود و انتظار برای آن دشوارتر.

این انیمه قرار است تا در ماه آوریل و از طریق Funimation و TBA پخش شود.

 

Steins;Gate 0

انیمه‌ی Steins;Gate 0 بر اساس رمانی تصویری به همین نام ساخته شده است و دنباله‌ی انیمه‌ی Steins;Gate محسوب می شود که در سال 2009 پخش شده بود و در سال 2011 نیز یک اقتباس نیز از آن ساخته شده بود. این انیمه پس از جریانات Steins;Gate اتفاق می‌افتد و اگر هنوز آن انیمه را ندیده‌اید پیشنهاد می‌کنیم که حتما این کار را انجام دهید؛ چرا که این انیمه درواقع روایت یک سفر در زمان پیچیده است و Steins;Gate 0 درواقع یک پایان جایگزین برای آن محسوب می‌شود و داستان دانشمندی دیوانه به نام اوکابه را روایت می‌کند که در یک تایم‌لاین دیگر با پایان بد خود کنار می‌آید.

این انیمه قرار است تا در ماه آپریل و از طریق TBA پخش شود.

 

Violet Evergarden

عروسک‌های اتو مموری در اصل برای این ساخته شده بودند تا صدا را به متن تبدیل کنند و راهی برای کمک به کسانی باشند که بیناییشان با مشکل مواجه بود. اما یکی از شرکت‌های سازنده این ایده را فراتر برد و آن را روی یک زن واقعی پیاده کرد و علاوه بر توانایی‌هایی که عروسک‌ها داشتند، این قابلیت را پیدا کرد که کارهای نظامی را نیز انجام دهد. داستان این انیمه درباره‌ی  یکی از سربازان سابق به نام ویولت اورگاردن که به یک عروسک اتو مموری تبدیل می‌شود. در ادامه‌ی داستان، او از نزدیک با انسان‌ها و احساساتشان مواجه می‌شود و به دنبال معنای والای آن می‌گردد. سازنده ی این انیمه استودیوی انیمیشن کیوتو بوده است که پیش‌تر اثری مانند Sound! Euphonium را در کارنامه داشته است. کار این استودیو در زمینه‌ی انیمه‌های احساسی بسیار خوب بوده و به همین خاطر مشتاقیم که ببینیم این مجموعه چه چیزهایی را برایمان به ارمغان خواهد آورد.

این انیمه در بهار امسال و از طریق سرویس نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

Attack on Titan Season 3

پس از انتظاری طولانیف بالاخره فصل دوم انیمه‌ی Attack on Titan در سال 2017 پخش شد. برای دیدن ادامه‌ی این انیمه مجبور نیستید که باز هم چهار سال دیگر صبر کنید و انتظار بکشید. فصل سوم این انیمه قرار است تا در سال 2018 پخش بشود. اگر هنوز این انیمه را ندیده‌اید باید بدانید که Attack on Titan در دنیایی اتفاق می‌افتد که بشریت در ترس از تایتان‌ها زندگی می‌کند. تایتان‌ها موجوداتی هستند که تقریبا زندگی بشری را از بین برده‌اند و بازمانده‌ها را به ورای دیوارها رانده‌اند. در فصل سوم از شورش آرک در مانگای مربوطه اقتباس خواهد شد.

فصل سوم این انیمه قرار است تا در ماه جولای از طریق TBA پخش شود.

 

SSSS.Gridman

Superhuman Samurai Syber-Squad Gridman یا به اختصار همان SSSS.Gridman، یکی دیگر از انیمه‌های استودیو تریگر است که قرار است در سال 2018 پخش شود. این انیمه اقتباسی از مجموعه‌ی لایو‌اکشن Gridman the Hyper Agent است. گریدمن از جهاتی مانند پاور رنجرز است و به همین خاطر اگر در دوران کودکی طرفدار آن بوده باشید، این انیمه ی جدید بسیار به مذاق شما خود خواهد آمد.

منبع Gamespot
10 نظر برای این مطلب
  1. 002 and 001 می‌گوید

    این انیمه جزو اولین انیمه هایی است که نمیخام تموم بشه دم هرکی ساخته گرم انشاالله این انیمه هرگز تموم نشه

  2. Meh می‌گوید

    واقعا داره میاد؟

  3. آرین می‌گوید

    فصل۲ انیمه darling in franxx درحال ساخته طول میکشه بیاد

  4. ZERO TOW می‌گوید

    دارلینگ در فرنکس اولین انیمه ای بود که دیدم. و به نظرم تا حالا توی دنیا بهترین انیمه ای هست که وجود داره و هر چقدر تعریف کنم بازم کمه. ولی پیشنهاد میکنم نگاه نکنید چون بعد نگاه کردن به افسردگی طولانی مدتت دچار میشید. و خودمم چند ماهه که دچار شدم.
    ولی فصل دو داره؟ و توی فصل دو دارلینگ و زیرو تو هستن یا برای همیشه دیگه مردن
    برم باز گریه کنم.

  5. 02 می‌گوید

    اولین انیمه ای که دیدم دارلینگ ….. بود و خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم که اولینشون اون بود . دوست دارم تموم نشه این انیمه

  6. محمد می‌گوید

    ینی باور کنین بهترین انیمه کل عمرم انیمه darling in to the franxx بوده واقعا حیفه این انیمه ادامه پیدا نکنه

  7. هلنا می‌گوید

    ازه واقعا این انیمه خیلی خوب بود و کسینی که میگن سیزن دو چرا باید بیاد دیگه می خوان چیکار کنن کلی ایده جالب هست واسه ی این انیمه. این اولین انیمه ای بود که به شکل جدی نشستم دیدم و نباید ارخرش اینجوری میشد و من تا چند روز افسردگی سر این موضوع گرفته بودم:( منم ارزو میکنم که بیاد

  8. Diana می‌گوید

    واقعا همه این انیمه هایی که گفته مال لای جرزنفقط و فقط darling in the franxx الان که نظر ها رو می خونم فهمیدم همه حس من رو به این انیمه دارن خیلی خوشحال خودم و آرزو دارم سیزن 2 بیاد امسال

  9. Arash می‌گوید

    بهترین و کوتاه ترین انیمه از اینا فقط Darling in the Franxx اولاشو که نگاه میکنی جذبت نمیکنه و بنظرت مزخرفه ولی یکم که میره جلو تازه جذابیت واقعی رو حس میکنی بعد یه چیز دیگه از نظر داوران شخصیت Zero two به عنوان باحال ترین دختر انیمه ای شناخته شده البته انیمه اتک ان تایتان هم خوبه

  10. هوا می‌گوید

    فقط رو “اتک ان تایتان”و “ویولت اورگاردن” و “دویل من کرای بیبی” بشه حساب باز کرد…بقیع اش چنگی به دل نزد

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.